معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۵۰۰برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج به مناسبت دهه فجر

سرهنگ گودرزی گفت: بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج به همت پایگاه های بسیج، مساجد، کانون ها و سازمان‌های زیرمجموعه انجام می شود.
کد خبر: ۴۳۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 28January 2021

برگزاری بیش از ۱۵۰۰برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج به مناسبت دهه فجر

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در نشست خبری گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو دادیم امروز تلاش برای مردمی کردن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بازنمایی صحیح و دقیق مبتنی بر واقعیت دستاوردهای انقلاب اسلامی یک ضرورت انکار ناپذیر است که باید به آن توجه ویژه شود.

گودرزی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم امید آفرین و نشاط بخش است و امروز دستاوردهای عظیم چهل و دو ساله ملت ایران در اختیار ماست و اینها مرهون تلاشها و زحمات در طول این سال ها است که باید به خوبی تبیین شود.

وی ادامه‌ داد: هفت هدف اصلی در ایام الله دهه فجر انقلاب امسال را دنبال می کنیم که گفتمان سازی بیانیه گام دوم با جهاد امید آفرینی و موفقیت های ۴۲ ساله ، تبیین جایگاه حضرت زهرا(س) و نقش زن و مادران در انقلاب اسلامی با ارائه شاخص الگوی زن نه شرقی و نه غربی،  توجه به افزایش آگاهی برای نسل جوان در راستای کارآمدی انقلاب اسلامی ، تاکید بر استمرار نهضت کمک مومنانه و تحقق جهش تولید، حمایت و توسعه مشارکت های مردمی برای بزرگداشت ایام با رویکرد ملت فجر آفرین، صاحبان اصلی انقلاب، انجام اقدامات نمادین برای تولیدات مستندات فاخر و راه اندازی کمپین جامع برای تقویت شعائر انقلاب اسلامی با توجه به شرایط کرونایی عناوین آنها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شعار محوری امسال دهه فجر انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است که کلیه برنامه ها در این راستا انجام می شوند.

گودرزی بیان کرد: بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج به همت پایگاه های بسیج، مساجد، کانون ها و سازمان های زیرمجموعه انجام می شود که امسال با توجه به شرایط بیماری مراسم متمرکز و با تجمع در سطح استان نداریم و عمده مراسمات به شکل نقطه ای و محله ای انجام خواهند شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات در دهه فجر امسال برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار پای کار انقلاب ایستاده ایم است که توسط پایگاه های بسیج برادر و ۳۶۰ دسته رزمی انجام می شود که از ۱۲ بهمن شروع و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: برگزاری گشت های رضویون، ویژه برنامه استانی در زادگاه امام (ره) در خمین، گلباران حجره امام(ره) در اراک، موتورسواری بسیجیان از فرودگاه اراک تا گلزار شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت در هر شهرستان، ادامه رزمایش شهید سلیمانی، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان و محرومین،  اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه، اهدای یک هزار بسته لوازم التحریر، بهره برداری از ۶۴۰ فرصت شغلی با تکیه بر وام های اقتصاد مقاومتی، آزادی زندانیان غیر عمد زن زیر ۱۵ میلیون تومان، جشن های آیینی در بقاع متبرکه، راه اندازی ایستگاه فرهنگی مدافعان انقلاب در مراکز و میادین شهرها، برگزاری دهمین مرحله از کمک مومنانه با شعار بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است از جمله برنامه های مهم می باشد.

وی ادامه داد: همچنین احیای واحد های صنعتی تعطیل شده، اعزام تیم های شهید رهنمون به مناطق محروم، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و کشاورزی، عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان، یادواره شهدای انقلاب، همایش مادران قرآنی و مادران آسمانی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دیگر دهه فجر است.

گودرزی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، پویش نذر خون، اکران فیلم های جشنواره عمار، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، نورافشانی در برخی از شهرها، اقدام هماهنگ بسیجیان برای شعار مرگ بر آمریکا در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برقراری میزهای خدمت جهادی و میز خدمت مشاوره ای، میز خدمت حقوقی، برگزاری برنامه های هنری و پرورشی برنامه‌ های گرامیداشت روز زن، بزرگداشت چهلمین روز از ارتحال آیت الله مصباح یزدی، کلنگ زنی مسکن برای رزمندگان فاقد مسکن، رونمایی از ۱۲ کتاب در حوزه دفاع مقدس و نقش امام خمینی(ره) در انقلاب، تولیدات تلویزیونی ، رزمایش ثامن برای تقویت بصیریت بسیجیان در فضای مجازی و تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی از دیگر برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۷۰۰ پایگاه بسیج، دفاتر بسیج در ادارات، سازمان ها و کانون ها در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر نقش دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها