مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

دفاع مقدس به ملت ایران درس بزرگ مقاومت و قوی شدن در همه ابعاد داد

کریمی گفت: دفاع مقدس به ملت ایران درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و قوی شدن در همه ابعاد داد و امروز تنها مسئله ای که می تواند برای ما راهگشا باشد به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۳۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 28January 2021

دفاع مقدس به ملت ایران درس بزرگ مقاومت و قوی شدن در همه ابعاد داد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی،  سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان با مدیران و نمایندگان دستگاه های اداری و دولتی، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنج گرانبها و سرمایه تمام نشدنی برای ملت ایران است و لذا انتقال این گنج امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران را در بین ملت ها سربلند عزتمند، مقتدر و افتخار آمیز کرد و لذا انتقال صحیح و درست این فرهنگ ارزشمند برای نسل جوان و آیندگان امیدبخش و انگیزه آفرین است و لذا باید به آن اهمیت دهیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: دفاع مقدس به ملت ایران درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و قوی شدن در همه ابعاد داد و امروز تنها مسئله ای که می تواند برای ما راهگشا باشد به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس باورها، ظرفیت ها، توانمندی ها و استعداد های نهفته ملت ایران را عملیاتی و به میدان آورد و لذا امروز نیازمند به کارگیری ظرفیت ها و توانمندی های عظیم هستیم که فرهنگ دفاع مقدس الگوی پیش روی ماست و امروز آن چیزی که می تواند تحریم ها و توطئه های دشمنان را بی اثر کند به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در همه ابعاد است که باید مورد توجه باشد.

کریمی با بیان اینکه یکی از ظرفیت هایی که می تواند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس بسیار کارآمد و اثربخش باشد تهیه دانشنامه جامع دفاع مقدس است،گفت:این مسئله در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه در طی این شش سال گذشته بسترها و زمینه های خوبی در این راستا جمع آوری شده است.

وی با اشاره به نقش ادارات در تهیه دانشنامه بیان کرد: یکی از کمک هایی که دستگاه ها و ادارات استان می توانند برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس انجام دهند کمک و همدلی برای جمع آوری مداخل، سوژه ها و کلیه اقدامات در تاریخ دفاع مقدس استان است که باید به خوبی به آن توجه شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: کمیته تخصصی جمع آوری در دانشنامه دفاع مقدس استان تشکیل شده که کلیه ادارات و دستگاه های اداری باید در این خصوص همکاری کنند چراکه دانشنامه دفاع مقدس استان متعلق به کلیه احاد، اقشار و افراد است و همه باید در آن مشارکت داشته باشند.

وی گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان با رویکرد علمی و به دور از احساسات با به کارگیری ظرفیت های دانشگاهی و فرماندهان دفاع مقدس در دستور کار است که به دنبال این هستیم به کلیه مسائل و ابعاد مربوط به دفاع مقدس با به تصویر کشاندن واقعیت ها نقش استان را تبیین کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: محوریت کار دانشنامه دفاع مقدس استان عملیاتی کردن بیانات و دغدغه های مقام معظم رهبری است که در این راستا کمیته های تخصصی تشکیل شده اند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها