معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

انجام ۱۴۰ فعالیت با هدف ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس/ سازماندهی ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرهنگ‌یار در سپاه

سردار محبی گفت: هر سال بالغ بر ۱۴۰ فعالیت از جمله گردهمایی‌های فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات در سطح سپاه برگزار می‌شود؛ برنامه‌هایی که با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰ - 08February 2021

انجام ۱۴۰ فعالیت با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان/ سازماندهی ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرهنگ یار در سپاهسردار «حسین محبی» معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌های سپاه برای انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان سپاه اظهار داشت: به این منظور برنامه‌های زیادی داریم به نحوی که می‌توان گفت بیشتر برنامه‌هایی که پیش‌بینی می‌شود با همین هدف صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تبیین روزانه اندیشه‌ها و آثار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و معرفی کتاب‌های مفید در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخشی از این فعالیت‌هاست.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه افزود: به صورت کلی می‌توان عنوان کرد که هر سال بالغ بر ۲۰ برنامه با ۱۴۰ فعالیت از جمله گردهمایی‌های فرهنگی توسط این معاونت در سطح سپاه برگزار می‌شود؛ برنامه‌هایی که با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

سردار محبی در خصوص برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این معاونت هم بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که به همین مناسبت برگزار شد، مراسم جشن انقلاب اسلامی با سه رویکرد روان‌شناسی فرهنگی انقلاب اسلامی در گام دوم با حضور پژوهشگران و کارشناسان به صورت گفت‌وگومحور، اختتامیه جشنواره هشتم و نهم فرهنگی و هنری سپاه در موضوعات هنر‌های نمایشی، تجسمی و آوایی و همایش مسئولان روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه با هدف ارزیابی سرفصل‌های کاری در سال ۱۳۹۸ و تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۰ است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فاطمی به‌صورت کارگاهی در دو بخش متمرکز (حضوری) و نیمه‌متمرکز به صورت ارتباط‌گیری با استان‌ها، گفت: برای حمایت از فعالان فرهنگی در سپاه تشکلی ایجاد کردیم که در قالب این تشکل برای تولید آثار فرهنگی و هنری کمک‌هایی را ارائه می‌دهیم؛ همچنین برای پشتیبانی و کمک به پاسداران فعال در حوزه فرهنگی، علاوه بر برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی، نشریه «توشه فرهنگ‌یار» و سایتی به‌عنوان «فرهنگ یار» هم برای پشتیبانی و کمک به این عزیزان ایجاد و راه اندازی کردیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با بیان اینکه فعالان فرهنگی در سپاه سطح‌بندی شدند و از آن‌ها در مجامع مختلف استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که تاکنون تحت عنوان فرهنگ‌یار سازماندهی شده‌اند، ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر شامل سخنران، نویسنده، راوی، هنرمند و فعال قرآنی است؛ اما از این تعداد، آن‌هایی که مورد تأیید نهایی قرار گرفتند و برای آن‌ها حکم صادر شده، تعداد پنج هزار نفر را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار