فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد؛

ضرورت تبلیغ سبک زندگی ایرانی _ اسلامی در فضای مجازی

سردار محمد عبدالله‌پور گفت: در بحث فضای مجازی باید با رعایت اصول اخلاقی، سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه تبلیغ و این امر را به یک فرصت مناسب تبدیل کنیم.
کد خبر: ۴۴۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 11February 2021

تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی را در فضای مجازی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان با شرکت ۸۶ طرح امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان استان در شهرستان «رشت» افتتاح شد.

سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: فضای مجازی یک ابزار سیاسی در دست نظام سلطه گر و استکبار جهانی شده تا همه سبک های زندگی را به سمت و میل خودش ببرد که باید با آن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ملت ما به خصوص جوانان باید در این عرصه بیش از پیش ورود کنند و هم اکنون بسیجیان وارد این فضا شده اند، مسئولان باید راه و شرایط را برای جوانان مهیا کرده و مانع تراشی نکنند؛ به هیچ وجه نباید از فضای مجازی احساس ترس کنیم چون با رعایت اصول اخلاقی می توانیم آن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی متذکر شد: در هر بخشی که مردم ورود کردند، ما پیروز شدیم؛ زمانی که کشور در بدترین شریط قرار داشت، جنگ به ما تحمیل شد اما امام راحل گفتند مردم جنگ را اداره کنند که این امر سبب شد تا مردم بیش از پیش وارد میدان شوند و در نهایت نیز حتی یک سانتی متر از خاک مقدس ایران  به دست دشمنان نیفتاد.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: به جایی رسیده ایم که هیچ قدرتی در جهان جرات نمی کند که چشم طمع به ایران داشته باشد چون مردم پشت این انقلاب ایستاده اند و با تمام وجود از میهن خود دفاع می کنند؛ در بحث فضای مجازی باید با رعایت اصول اخلاقی، سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه تبلیغ و این امر را به یک فرصت مناسب تبدیل کنیم.

وی افزود: در بخش کرونا نیز شاهدیم که در مدت یک سال چه اتفاقاتی در جهان افتاده اما در ایران مردم به یاری همدیگر شتافتند و تمام جهان متعجب از اقدام مردم ایران هستند، به طور مثال در گیلان و تا قبل از دهه فجر، مردم این استان ۹۸ میلیارد تومان به افراد آسیب دیده و نیازمند در دوران کرونا  کمک کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم و بسیجیان باید با قدرت و با کار جهادی در عرصه فضای مجازی ورود کنند و از موانع نترسند، چون در کارهای جهادی به طور حتم باید موانع وجود داشته باشد و با غلبه بر موانع، کار جهادی شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه جوانان و بسیجیان گیلانی در فضای مجازی از قدرت خوبی برخوردار هستند و این استان می تواند یکی از قطب های برتر در کشور شود، سپاه نیز در این عرصه همه گونه کمک و مساعدت خواهد کرد.

«سجاد ستوده» مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان اظهار داشت: آغاز کار این رویداد از (13 دی) همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی آغاز و تا (10 بهمن) ادامه یافت.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در این مدت شرکت کنندگان،  طرح ها و ایده های خود را در دو بخش  رفع معضلات استان گیلان و بخش عمومی ارائه دادند که ۱۰۵ طرح از ۱۴ شهرستان گیلان ارسال و ۸۶ طرح برای حضور در مسابقه انتخاب شدند.

وی افزود: مبحث رفع معضلات استان در سه بخش شامل معضلات اجتماعی، مهاجرت پنهان و تغییر کاربری بود و بخش عمومی نیز شامل شهید سلیمانی، شهدای هسته ای و شهدی مدافع حرم بود که شرکت کنندگان آثار خود را به صورت انیمیشن، نماهنگ، مستند، فیلم کوتاه و بازی موبایلی ارائه دادند.

ستوده با بیان اینکه ۲۷۰ نفر در قالب تیمهای مختلف در این رویداد شرکت دارند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این رویداد، شبکه سازی تیمها در حوزه تولید محتوا است تا یک شبکه منظم در این عرصه تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها