امام جمعه برازجان:

نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام سخنان رهبری است

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» گفت: سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی به منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است. .
کد خبر: ۴۴۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 12February 2021

نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام سخنان رهبری استبه گزارش دفاع ‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تقدیر از مسئولان ستاد دهه فجر، نهادها، ادارات، تشکلهای مذهبی و مردمی بابت بزرگداشت ایام دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در این دهه شاهد افتتاح پروژه‌های خوب و مفید آموزشی، بهداشتی، ورزشی، آبخیزداری، برق، ارتباطات، کشاورزی و محرومیت زدایی بودیم.

وی خواستار کمک به توسعه حرم آقا ابا عبدالله الحسین (صحن عقیله بنی هاشم) شد و گفت: ستاد عتبات عالیات شهرستان همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های مردم عزیز حتی به صورت اقساطی و اخذ وام بدون سود هستند که لازم است همه مشارکت کنند.

امام جمعه برازجان در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه رجب به همه مسلمانان که حدیث قدسی در فضیلتش این چنین اشاره می‌کند: ماه رجب را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار داده‌ام و هر کس به آن چنگ زند به وصال من خواهد رسید.

مصلح با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: سخنان اخیر حضرت آقا به منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است. کلماتی روشن، قاطع، به دور از ابهام که جای هرگونه برداشت دلخواه و تفسیر را می‌بندد.

وی ادامه داد: برای تحقق این نقشه راه، تنها و تنها باید یک صدا از ایران و مسئولان شنیده شود. هر صدایی غیر از این بیانات خواست دشمن بوده و علامت ضعف را به دشمن ارسال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار