فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات ترکیبی/ بهره‌گیری از تجهیزات تلفیقی در تیپ «نوهد»

سرهنگ احمدیان با بیان اینکه آمادگی مقابله با تهدیدات ترکیبی را داریم، گفت: امروز تمرینات و آموزش‌های ما سیال هستند و بر مبنای تهدیدات پیش رو به‌روزرسانی می شوند.
کد خبر: ۴۴۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 02April 2021

آمادگی مقابله با تهدیدات ترکیبی را داریمسرهنگ «هُلاکو احمدیان» فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای واکنش سریع (نوهد) نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به توانمندی‌های نیروهای واکنش سریع در مواجهه با تهدیدات نوین، اظهار داشت: قدرت و توانمندی رزمی مؤلفه‌های مختلفی چون نیروی انسانی، تجهیزات، آموزش و تمرینات مستمر را در بر می‌گیرد که هرکدام در میزان سطح توانمندی به نحوی مؤثر هستند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح تمامی تحرکات دشمنان در سطح منطقه را رصد می‌کنند، افزود: تیپ ۶۵ از نیروی انسانی معتقد و هدفمندی برخوردار است که آمادگی رزم در شرایط مختلف آب و هوایی را دارد؛ این یگان توانمندی اجرای مأموریت در هوا، زمین و شرایط اقلیمی مختلف اعم از کوهستان، جنگل، کویر و دریا را داراست.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد با تأکید بر اینکه نیرو‌های واکنش سریع ارتش آمادگی مقابله با تهدیدات ترکیبی را دارند، گفت: امروز تمرینات و آموزش‌های ما سیال هستند و بر مبنای تهدیدات پیش رو به‌روزرسانی می‌شوند و می‌توان گفت که برای هر نوع تاکتیک جدید، تاکتیک مقابله‌ای هدفمند تعریف کرده و در رزمایش‌ها اجرایی می‌شود.

سرهنگ احمدیان با اشاره به اینکه نیرو‌های مخصوص و ویژه ارتش امروز به لحاظ تجهیزاتی ضمن بهره‌گیری از تجهیزات انفرادی بومی از سلاح‌های تلفیقی و ابتکاری نیز استفاده می‌کنند، افزود: این اطمینان خاطر را به مردم عزیز کشورمان می‌دهیم که اگر دشمنان قصد تعرض به کشورمان را داشته باشند، دست آن‌ها را در کمترین زمان ممکن قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار