سفارش شهید صدرزاده به مناسبت ماه رجب پیش از عملیات+ صوت

در فایل صوتی‌ای که توسط شهید مرتضی عطایی تهیه شده شهیدان مصطفی صدرزاده، هادی تمامزاده و احمد مکیان توصیه‌ای به مناسبت حلول ماه رجب می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷ - 20February 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، در ماه رجب در‌های رحمت الهی به روی بندگان گشوده می‌شود و روایات و سفارشات بسیاری در باب فضیلت و جایگاه این ماه و بهره گیری از فرصت‌های آن وجود دارد.

سفارش شهید صدرزاده به مناسبت ماه رجب پیش از عملیات+ صوت

سال ۱۳۹۴ اوج جنگ سوریه و حمله تکفیری‌ها به سرزمین شام بود، رزمندگان مقاومت در این سال‌ها حضور گسترده‌ای در عملیات‌های مختلف برای آزادسازی مناطق تحت تصرف داعش و دفاع از حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) داشتند. درست در همین سال حلول ماه رجب همزمان با آغاز عملیات بصرالحریر از سوی رزمندگان فاطمیون و ایرانی در ابتدای اردیبهشت ماه شد. عملیاتی که باعث به شهادت رسیدن نزدیک به ۱۰۰ تن از رزمندگان ایرانی و افغانستانی شد که پیکر برخی از آنان بعد از سال‌ها به کشور بازگشت.

شهید مصطفی صدرزاده یکی از فرماندهان فاطمیون در این عملیات بود و مسوولیت جانشینی او را شهید مرتضی عطایی برعهده داشت. پیش از آغاز حمله رزمندگان مقاومت شهید مرتضی عطایی صحبتی با شهید هادی تمام زاده، شهید صدرزاده و شهید احمد مکیان داشته است که صوت این مصاحبه کوتاه در ادامه آمده است.

شهید صدرزاده

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار