نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

شهدای روحانی اهل سنت مرز‌های کشور را از لوث مستکبران پاک کردند

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری گفت: روحانیون شهید اهل سنت افتخار ما هستند که در مقابل کفر و نفاق و شرک ایستادند و جامعه اسلامی را در مناطقی که حضور داشتند، از لوث مزدوران مستکبر پاک کردند.
کد خبر: ۴۴۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ - 17February 2021

شهدای روحانی اهل سنت مرز‌های کشور را از لوث مستکبران پاک کردندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در نشست تکریم و تبیین نقش شهدای روحانی اهل سنت در حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی اظهار داشت: اگر محور اول شناخت توحید است باید تبیین آن به شناخت شیطان منجر شود. اگر در عرصه زندگی فردی و اجتماعی شیطان انسانی و جنی را بشناسیم و از فرامین آنها پیروی نکنیم، در مسیر حق قرار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: اگر هدف رسیدن به حضرت حق است، مسیر را هم با محور‌های اصلی باید بشناسیم. اگر محور را شناختیم و در این راه جهاد کردیم به شیطان‌شناسی می‌رسیم. مسیر شناخت سبیل الله، طاغوت شناسی و اجتناب طاغوت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در ادامه افزود: محوری که باید بعد از توحید بپردازیم، شناخت راه و راهبر است و این مهمتر از خود جهاد است. اگر پیامبر را شاهد راه خود قرار دهیم خود نیز رهبر می‌شویم.

وی افزود: اگر شیطان‌شناسی را تقویت کردیم، متقابلا راهبران الهی را نیز خواهیم شناخت. در تضاد بین حق و باطل است که شناخت این مسیر جهاد میسر می‌شود و جهاد ما معنی پیدا می‌کند. کسی می‌تواند شهید راه حق باشد که شهیدگونه با تاسی از پیامبر، شناخت شیطان و تلاش برای وحدت زندگی کند.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: شهدای روحانی اهل سنت افتخار ما هستند که در مقابل کفر و نفاق و شرک ایستادند و جامعه اسلامی را در مناطقی که حضور داشتند، از لوث وجود مزدوران مستکبر پاک کردند لذا تمام‌قد باید به آنان احترام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: از پیشمرگان کردستان نیز یاد می‌کنم که انسان‌های بزرگی بودند و در کنار فرماندهان شیعه و سنی خونشان درهم آمیخت و نقش مهمی در بسیج عمومی مناطق غرب کشور داشتند.

به گزارش دفاع‌پرس، نشست تکریم و تبیین نقش شهدای روحانی اهل سنت در حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی با حضور جمعی از علما و امامان جماعت اهل سنت، حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و سردار حسن رستگارپناه رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در دبیرخانه شورای نمایندگان، ولی فقیه در امور اهل سنت برگزار شد.

علما و امامان جماعت شهر‌های مرزی و اهل سنت نشین از جمله آذربایجان غربی، خراسان، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه و گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار