مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی:

دبیرخانه دائمی استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی آغاز به کار کرد

ربیعی گفت: جشنواره ابوذر هر سال در سطح استان برگزار خواهد شد و انشاالله دبیرخانه استان به صورت دائمی در طول سال پذیرای آثار برگزیده هر رسانه و هر فعال رسانه ای خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ - 17February 2021

دبیرخانه دائمی استانی جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی آغاز به کار کرد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «احسان ربیعی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی گفت: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق خدمت در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های جهاد برای انقلاب اسلامی را عطا کرد و امیدواریم در این عرصه بتوانیم در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی موثر گام برداریم.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه بر اساس تکلیف و مسئولیتی که بر دوش دارد باید زمینه را برای رشد هرچه بیشتر رسانه های استان از نظر تخصصی و محتوایی فراهم کرده و بسیج رسانه‌ ها را برای انقلاب با حضور رسانه‌ها، مسئولین و مردم شکل بدهد که این سه ضلع برای ما بسیار مهم و حیاتی هستند که امروزه با گسترش فضای مجازی حضور مردم تسهیل شده است و ان شاء الله خود اصحاب رسانه و مسئولین هم پای کار بیایند تا بشود ظرفیت‌های مردمی را به طور کامل پای کار جهاد رسانه‌ای برای انقلاب اسلامی آورد.

ربیعی اظهار کرد: در همین راستا جشنواره رسانه‌ای ابوذر به منظور بهتر دیده شدن آثار رسانه های استان و همچنین فعالان فضای مجازی در حیطه رسانه های حرفه ای و مردمی تدارک دیده شد که تاکنون ۶ دوره در سطح کشور برگزار شده و این نخستین دوره جشنواره ابوذر استان مرکزی است که امروز اختتامیه آن برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشنواره هر ساله آثار تولیدی در فاصله زمانی آذر هر سال تا آذر سال بعد را دریافت و داوری می کند که آثار برتر هر استان در جشنواره استانی تقدیر می‌شوند و آثار برگزیده به دبیرخانه تهران ارسال می گردد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: البته طی دو سال اخیر امکانی فراهم شد تا از طریق سایت ابوذرها بهترین آثار مستقیم به دبیرخانه تهران هم ارسال شوند که این مساله ارسال هم زمان آثار به دبیرخانه استانی و دبیرخانه تهران می تواند به خود شما کمک شایانی نماید.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم برگزاری جشنواره در سال گذشته برای جبران این خلاء آثار سال گذشته یعنی آثاری که شامل سال ۹۷ و ۹۸ بود را هم در کنار آثار سال ۹۸ و ۹۹ داوری کردیم، تا از این بابت مقداری جبران مافات شده باشد.

ربیعی با بیان اینکه به یاری خدا این جشنواره هر سال در سطح استان برگزار خواهد شد و ان شاء الله دبیرخانه استان به صورت دائمی در طول سال پذیرای آثار برگزیده هر رسانه و هر فعال رسانه ای خواهد بود،گفت: به همین جهت علاقمندان می توانند برای جشنواره سال بعد، از همین ساعت خاتمه این مراسم آثاری که از آذرماه امسال تولید کرده اید و تا پایان آذر سال ۱۴۰۰ تولید خواهید کرد، به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: موضوعات جشنواره موضوعاتی ثابت است که هر ساله بحث اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی ، خدمت رسانی، آسیب های اجتماعی ، بصیرت و دشمن شناسی، امید آفرینی، ایثار و شهادت ، امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه گری در عرصه های گوناگون، پیگیری مسائل صنفی اصحاب رسانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی و حوزه های مختلف فکری فرهنگی اجتماعی و سیاسی اقتصادی علمی فناوری مدیریتی و غیره را در بر می‌گیرد و بخشی هم شامل موضوعات روز است که آن را در آینده با جزئیات اعلام خواهیم کرد.

ربیعی خاطر نشان کرد: در پایان عرایضم فضا را متبرک می کنیم به سختی گهربار از امام خامنه ای (مدظله العالی) تا ان شاء الله چراغ راه ما باشد. ایشان در فراز بسیار مهم و راهبردی در بیانیه گام دوم می فرمایند: "در طول این چهل سال -و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت میکنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ی تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است."

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها