دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد:

استقبال چشمگیر اصحاب رسانه از جشنواره پنجم ابوذر

عباس محمدیان گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از جشنواره پنجم به‌عمل‌آمده و تاکنون هزار و ۱۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.
کد خبر: ۴۴۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ - 18February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، «عباس محمدیان» رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی در روز پایانی از مهلت اعلام‌شده برای ارسال آثار به دبیرخانه‌ای جشنواره اظهار داشت: خوشبختانه استقبال خوبی از جشنواره پنجم به‌عمل‌آمده و تاکنون هزار و ۱۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

وی افزود: آثار دریافت شده در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مستند، پویانمایی، موشن‌گرافیک، گزارش تلویزیونی و رادیویی، عکس و گزارش تصویری، کاریکاتور، پادکست و آثار رادیویی، آثار نمایشی و بخش ویژه نشریات دانشجویی بوده است.

دبیر شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است، در ابتدا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص اجرا یا عدم اجرای جشنواره پنجم مطرح بود اما درنهایت تصمیم بر این شد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این جشنواره برگزار شود.

وی ادامه داد: 10 محور جشنواره امسال مشتمل بر «شعار سال»، «فرهنگ رضوی و زیارت»، «حقوق شهروندی»، «بصیرت و دشمن‌شناسی»، «جمعیت»، «آسیب‌های اجتماعی»،  «بیانیه گام دوم انقلاب»، «مثلث توسعه اقتصادی»، «کمک مؤمنانه»، «مواسات و همدلی» و «مدافعان سلامت» برگزار می‌شود.

محمدیان در انتها ابراز امیدواری کرد: در پنجمین مرحله از جشنواره دوره‌ای رسانه‌ای ابوذر بنا داریم تا با در نظر گرفتن موضوعات و مسائل روز، از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای برگزیده تجلیل و تقدیر کنیم و ان‌شاءالله این اقدام در پرتو سیاست‌گذاری‌های فرهنگی نظام در مقابله با تهاجم نرم دشمن و با شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و نخبه محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار