راه‌اندازی استودیوی صدا و موسیقی دفاع مقدس در خوزستان

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از راه‌اندازی استودیوی صدا و موسیقی دفاع مقدس در مرکز این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 20February 2021

خوزستان می تواند قطب تولید موسیقی حوزه دفاع مقدس و مقاومت باشد

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از راه‌اندازی استودیوی صدا و موسیقی دفاع مقدس در مرکز خوزستان خبر داد و اظهار داشت: خوزستان به دلایل مختلف و بستر مناسبی که دارد می تواند قطب تولید موسیقی حوزه دفاع مقدس و مقاومت باشد.

وی با تقدیر از ‌«عباس معلی» به خاطر راه اندازی و تجهیز استودیوی صدا در مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید جهان آرا افزود: خوزستان پایتخت دفاع مقدس، دروازه ورود تشییع، سرزمین مواکب، کربلای ایران زمین و میزبان عاشقان و کاروان‌های راهیان نور است و چه جغرافیایی مناسب‌تر از اینجا که بتوان در آن به تولید محتوای فاخر فرهنگی و هنری پرداخت.

نوبخت با اشاره به اینکه گوشه‌ای از استعداد فرزندان انقلابی خوزستان در عرصه موسیقی را در برنامه‌های مختلف شاهد بودیم که نشان می‌دهد جوانان خوزستانی مستعد درخشش در عرصه‌های گوناگون هنری و من‌جمله موسیقی ارزشی و انقلابی هستند، گفت: هیچ محتوای فاخری در هیچ بستری تهیه و منتشر نمی‌شود مگر آن که بستر لازم برای هدایت و حمایت از هنرمندان مستعد آماده شود.

وی متذکر شد: سردار یوسفی با حمایت‌های راهبردی خود تاکید دارند که خوزستان با داشتن شاخص‌ترین هنرمندان حوزه دفاع مقدس همچون حاج «صادق آهنگران» و چنین فضایی باید به قطب موسیقی ارزشی و انقلابی کشور تبدیل شود و در این راه باید از ظرفیت و استعداد همه جوانان خوش صدا و مستعد نیز بهره گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار ‌ دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: با همکاری مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در حال برنامه‌ریزی برای انتشار فراخوان جهت استعداد یابی جوانان خوزستانی حوزه شعر، موسیقی و آواز هستیم تا بتوانیم در گام اول، بستر شکوفا شدن هنر متعالی حوزه انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را مهیا کنیم.

وی متذکر شد: جوانان خوزستانی که تمایل دارند در جهت تولید و پخش کلیپ، تیزر، آواز و موسیقی دفاع مقدس، انقلاب، مقاومت و دیگر مناسبت‌های ارزشی به خلق اثر بپردازند می توانند به روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان واقع در اهواز، 24 متری، جنب کلانتری 13 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار