فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی در مسیر پیشرفت است

سردار اشتری با اشاره به اینکه اقدامات پلیس بایستی مبتنی بر برنامه‌ریزی و ابتکار عمل باشد، گفت: نیروی انتظامی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.
کد خبر: ۴۴۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ - 20February 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جمع معاونان ستادی و رؤسای پلیس‌های تخصصی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای انجام و اجرای ماموریت‌های پایانی سال اظهار داشت: با اشراف کامل اطلاعاتی، اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه و توسل بر رویکرد مقتدرانه توأم با هوشمندی، باید مأموریت‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: تدابیر حکیمانه و منویات مقام معظم رهبری، ملاک عمل و چراغ راه همه ماست و با پیروی از بیانات معظم‌له می‌توانیم به دستاورد‌های مطلوبی برسیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: هر زمان که با تمام توان و قوا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و دینی خود دفاع کردیم، برنده میدان‌ها بودیم؛ بنابراین شایسته است که همچنان موضع‌گیری ما در مقابل دشمنان و بدخواهان این نظام، ایستادن پای ارزش‌ها و آرمان‌های اعتقادی و انقلابی‌مان باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اقدامات پلیس بایستی مبتنی بر برنامه‌ریزی و ابتکار عمل باشد، بر لزوم اتخاذ سازوکار‌هایی در راستای صیانت از سلامت جسمی و روحی کارکنان تأکید کرد و افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، نه‌تنها وظایف و مأموریت‌هایمان را با قوت، قدرت و بدون تعطیلی انجام دادیم، بلکه دوشادوش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهاد‌های متولی تلاش کردیم که زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.

وی با اشاره به نقش اثربخش نیروی انتظامی در کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده‌دار شدیم با این اعتقاد که اجرای این مصوبات اعم از اعمال محدودیت‌های ترددی را توأم با تدبیر و برنامه عملیاتی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنان خود با قدرشناسی از آحاد فرماندهان و سبزپوشان نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر رشد و پیشرفت است و موفقیت‌های روزافزون محصول تلاش آحاد فرماندهان، کارکنان و حمایت خانواده هایشان هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها