حجت‌الاسلام مروی:

خانواده شهدا پرچمدار صیانت از آرمان‌های انقلاب هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خانواده‌های شهدا در خط مقدّم صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از قرآن و اسلام هستند و ما به این خانواده‌های شریف مدیون هستیم.
کد خبر: ۴۴۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ - 20February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدارهای جداگانه با حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نمایندگان ولی‌فقیه در بنیاد شهید و حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم توجه و رسیدگی مضاعف به خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم بویژه شهدای فاطمیون و رفع مشکل مسکن محرومان تأکید کرد.

وی بر جایگاه و اهمیت مسکن‌سازی و رفع مشکلات مسکن نیازمندان تأکید کرد و اظهار داشت: ساخت مسکن برای طبقات محروم، کم‌درآمد و نیازمندان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات آمادگی همکاری با بنیاد مسکن برای رفع مشکل مسکن محرومان را دارد. 

مروی تصریح کرد: آستان قدس رضوی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی موقوفه را برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان در حاشیه شهر مشهد اهدا کرده است تا شهرداری زیر ساخت‌های احداث این واحدهای مسکونی را تامین و سپس کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به ساخت مسکن نماید.

تولیت آستان قدس رضوی تأمین مسکن مناسب برای اقشار محروم و کم‌درآمد را موجب حل بخش عمده‌ای از دغدغه‎های این خانواده‌ها دانست و بیان داشت: مسئولان باید نسبت به رفع مشکل مسکن محرومان جامعه دغدغه جدی داشته باشند و در این میان از توجه به خانواده‌های شریف، بی‌ادعا، صبور و نجیب شهدای مدافع حرم بویژه شهدای فاطمیون نیز غفلت نکنند.

مروی با بیان اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما نتوانسته‌ایم آنگونه که شایسته است به آنها ادای دین کنیم، تصریح کرد: در میان خانواده معظم شهدا، خانواده نجیب شهدای فاطمیون به دلیل مهاجرت با مشکلاتی روبه‌رو هستند و با نجابت و صبوری در برابر تمام دشواری‌ها ایستاده‌اند؛ این مسئولیت برعهده مسئولان است که از توجه به این خانواده‌های گرامی غفلت نکنند.

وی با بیان اینکه شهدای مهاجر لشکر فاطمیون به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جهاد کردند و در این مسیر شهید شدند، عنوان کرد: بنیاد مسکن در ساخت و تامین مسکن مردم، بخشی از آن را برای خانواده‌های معظم شهدای فاطمیون در نظر بگیرد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئولان در بخش‌های مختلف باید رفع مشکلات خانواده شهدا و حل مسائل آنها را در اولویت قرار دهند. 

مروی یادآور شد: خانواده‌های شهدا در خط مقدّم صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از قرآن و اسلام هستند و ما بسیار به این خانواده‌های شریف مدیون هستیم، اگر شهدا به ندای حق رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در راه دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به مقام عظمای شهادت نایل آمدند، نتیجه تربیت صحیح والدین آنها بوده است که نیازمند تکریم و احترام هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار