اسماعیل هنیه:

راه مقابله با عادی‌سازی روابط با تل‌آویو تکیه بر گزینه مقاومت است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: راه مقابله با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تکیه بر گزینه مقاومت سیاسی و مردمی است.
کد خبر: ۴۴۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ - 21February 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به ۴ اصل برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به عادی‌سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: راه مقابله با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تکیه بر گزینه مقاومت سیاسی و مردمی است؛ این اصل اول است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس یادآور شد: اصل دوم که باید برای آن تلاش کرد، توافق بر سر یک برنامه سیاسی خارج از چارچوب اسلو و گذر از ۳ دهه گذشته است که با کنفرانس مادرید آغاز شد و این برنامه سیاسی باید مبتنی بر پایبندی به اصول ملی، تاکید بر نامشروع بودن دشمن صهیونیستی و ایجاد پیوند بین عمل سیاسی هدفمند و مقاومت فراگیر باشد که مقابله با عادی سازی روابط در رأس اولویت‌های آن قرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: تلاش برای بازیابی و تحقق وحدت ملی سومین اصل است.

هنیه تصریح کرد: جنبش متبوعش به تمامی تفاهمات حاصل شده در قاهره برای برگزاری موفقیت آمیز انتخابات شورای قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی پایبند است.

هنیه افزود: چهارمین اصل، تقویت شراکت با تمامی طیف‌های امت است، زیرا خطرات جاری تنها مربوط به مسأله فلسطین نیست، بلکه کل امت و منطقه را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها