نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

روحانیت در دفاع مقدس بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد

حجت‌الاسلام «محمدعلی آل‌هاشم» با اشاره به جانفشانی و ایثارگری‌های شهدای روحانی در جبهه‌ها، گفت: قشر طلاب و روحانی بیش از 4 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ - 21February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی در دیدار با خانواده روحانی شهید «علی کاری»، اظهار داشت: روحانیان در جبهه‌ها به عنوان مبلغ، رزمنده و فرمانده حضور موثر و پر رنگ داشته‌اند، تلاشی مجاهدانه و مخلصانه داشتند که علی کاری نیز شهید شاخص امسال نمونه بارز آن است.

وی با اشاره به تبیین اهداف دشمن از آغاز جنگ تحمیلی، گفت: دشمن بعد از غافلگیری در پیروزی انقلاب اسلامی 19 ماه با توطئه‌های مختلف و ترور و تخریب به جنگ با ملت ایران برخاست، اما چون نتیجه نگرفت جنگ 8 ساله را تحمیل کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به جانفشانی و ایثارگری‌های شهدای روحانی در جبهه‌ها، ابراز داشت: قشر طلاب و روحانی بیش از 4 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

آل‌هاشم ادامه داد: صدام با پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی آمریکا، شوروی، فرانسه، آلمان و پول‌های اعراب منطقه با هدف بر اندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی  با بیان اینکه بعد از پیروزی در این جنگ امروز به برکت خون شهدا با موشک‌های دوربرد قلب دشمنان را هدف قرار داده و بلای جان آن‌ها شده‌ایم تاکید کرد: وحدت کلمه و یکصدایی مردم و مسئولان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت همان طور که تاکنون چنین بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها