مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

زبان هنر بهترین دریچه برای انتقال حماسه اسلامی مردم آمل است

سردار «عبدالله ملکی» از زبان هنر به عنوان بهترین دریچه برای انتقال مفاهیم و حماسه‌های اسلامی مردم آمل یاد کرد.
کد خبر: ۴۴۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 21February 2021

زبان هنر بهترین دریچه برای انتقال حماسه اسلامی مردم آمل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در مراسم تقدیر از عوامل و رونمایی از فیلم داستانی «تله مرگ» پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی را مرهون هدایت‌گری و رهبری امامین انقلاب دانست و اظهار داشت: مردم بابصیرت برای حفظ این انقلاب، مشکلات اقتصادی و فشار‌ها و تحریم‌ها را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی این نظام هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداخت، به توطئه‌ها، دسیسه‌ها و جنگ‌های داخلی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، گنبد و کردستان اشاره کرد و افزود: هنوز هم درگیر با دشمن هستیم و مردم دوستدار نظام، ولی فقیه، حاکمیت و امنیت، با مقاومت و ایستادگی خود دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشتند.

سردار ملکی ادامه داد: حمله اتحادیه کمونیست‌ها به شهر آمل یکی از توطئه‌های داخلی دشمنان بود که با مقاومت مردم مومن و مقاوم این شهر، خنثی شد.

این مسئول به فعالیت اتحادیه کمونیست‌ها از سال ۵۹ تا ۶۳ در جنگل‌های شمال اشاره کرد و گفت: یکی از واکنش‌های بزرگ ضدانقلاب در آمل صورت گرفت و مردم برای دفاع از پایگاه مقاومت مردمی هزار سنگر درست کردند و با تقدیم ۴۰ شهید، این حماسه اسلامی را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه حضرت امام خمینی در وصیت‌نامه خود از آمل و شهر آمل تقدیر کرد، ادامه داد: این حماسه به درستی به نسل امروز تبیین نشده است و ما برای انتقال آن به نسل امروز وظیفه داریم و باید حماسه ۶ بهمن مردم آمل را به بهترین شیوه به آیندگان منتقل دهیم.

وی، از زبان هنر به عنوان بهترین دریچه برای انتقال مفاهیم و حماسه‌های اسلامی مردم آمل یاد کرد و گفت: در این زمینه به همت هنرمندان متعهد و بسیجی استان آثار ماندگاری تهیه و تولید شده است و فیلم داستانی «تله مرگ» یکی از آن‌ها است.

سردار ملکی ضمن تقدیر از عوامل این فیلم، به تلاش هنرمندان برای بصیرت‎‌زایی مردم جامعه اشاره کرد و و بر ضرورت تقدیر و حمایت هنرمندان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار