مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

روحانیت در شرایط سخت و پرتلاطم در کنار مردم هستند

سردار «ناصر باباخانی» گفت: روحانیت ‌به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی و همچنین با حضور خود در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، ثابت کرده‌اند همیشه در شرایط سخت و پرتلاطم در کنار مردم هستند.
کد خبر: ۴۴۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 21February 2021

روحانیت در شرایط سخت و پرتلاطم در کنار مردم و جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» که امروز با حضور جمعی از روحانیون استان در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت ‌به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی و همچنین با حضور خود در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، ثابت کرده‌اند همیشه در شرایط سخت و پرتلاطم در کنار مردم هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمانشاه تصریح کرد: روحانیون در هر کجا که احساس کنند کشور و مردم به انان احتیاج دارد حضور فعالی دارند و با پرداختن به مشکلات و موضوعات روز، نقش مهمی در آگاهی و رفع موانع جامعه دارند.

وی گفت: مدیریت جنگ و هدایت نیرو‌های مسلح و هماهنگ کردن آن‌ها و به کارگیری نیرو‌های مردمی و بسیجی از ممتازترین نقش‌هایی بود که روحانیت معظم در طول جنگ ایفا کرد.

سردار باباخانی افزود: روحانیت به عنوان یکی از اساسی‌ترین تکالیف خود در تقویت بنیه ایمانی و استقامت در سنگر نشینی مردم از انقلاب و نظام اسلامی نقش محوری داشته است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد و از «اسماعیل قبادی» روحانی پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار