مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

نقش روحانیت در انقلاب ماندگار است

سردار «مهدی ظفری» با اشاره به اینکه روحانیت در تمامی صحنه‌ها حضور فعال دارد، گفت: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، زرین، ماندگار و قابل توجه است.
کد خبر: ۴۴۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 21February 2021

نقش «روحانیت» در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، زرین، ماندگار و قابل توجه استسردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، اظهار داشت: روحانیت در تمامی صحنه‌ها حضور فعال دارد، و نقش آنها در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، زرین، ماندگار و قابل توجه است.

سردار ظفری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای روحانی، ادامه داد: دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترين‌ افتخارات‌ ملت‌ ايران‌ است که درس عزت و شرافت را برای جهانيان تکرار کرد و به همه بشريت آموخت که برای حفظ شرافت و غيرت ملی و عزت دينی، بايد با پايداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ايستادگی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ضمن اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روحانیون  و ظلاب همواره داوطلب حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند، و تقدیم 4 هزار شهید روحانی گویای این حقیقت است.

وی گفت: در اين برهه زمانی و بيشتر از هر زمان ديگری به فرهنگ جبهه و جهاد و ايثار و ايمان نيازمنديم و اگر اين فرهنگ والا به طبقات مختلف جامعه و بخصوص نسل جوان منتقل شود، نظام و اين نسل در برابر هجمه کفر جهانی مصون می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار