آیت‌الله سعیدی در دیدار با سرلشکر باقری:

برگزاری رزمایش نیرو‌های مسلح موجب ترس دشمن می‌شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: رزمایش‌های نیروهای مسلح باید با صلابت و محکم برگزار شود؛ چون با برگزاری این رزمایش‌ها دشمن احساس ترس می‌کند.
کد خبر: ۴۴۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 21February 2021

رزمایش‌ها باید با صلابت و محکم برگزار شود/ برگزاری رزمایش نیرو‌های مسلح موجب ترس دشمن می‌شودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌ الله «سیدمحمدرضا سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: رزمایش‌های نیروهای مسلح باید با صلابت و محکم برگزار شود؛ چون با برگزاری این رزمایش‌ها دشمن احساس ترس می‌کند.

وی ادامه داد: ما به خداوند اعتقاد داریم و خداوند را در رزمایش‌ها و مشکلات در کنارمان می‌بینیم؛ ما اذن خداوند را داریم که بالاترین موضوع در مقابله با دشمنان است.

آیت‌الله سعیدی همچنین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم با همه وجود در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و کرامت‌های زیادی در دفاع مقدس داشتند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: مردم باید همواره در صحنه باشند و ما هم باید از هر موضوعی که مردم را از صحنه خارج می‌کند، پرهیز کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها