فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

استان کرمانشاه پیش از شیوع ویروس کرونا به عنوان قطب راهیان نور کشور بود

سردار «بهمن ریحانی» گفت: استان کرمانشاه پیش از شیوع ویروس کرونا به عنوان قطب راهیان نور کشور بوده که با توجه به اهمیت موضوع و ملی بودن راهیان نور باید محتوا‌سازی اردو‌های مجازی پربار و مناسب تولید شود.
کد خبر: ۴۴۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 21February 2021

استان کرمانشاه پیش از شیوع ویروس کرونا به عنوان قطب راهیان نور کشور بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز ‌در مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی مجازی استان اظهار داشت: اردوی راهیان نور به عنوان یک بستر ارزشمند فرهنگی و تربیتی فرهنگ ایثار، عزت، سربلندی و شهادت را آموزش داده که ویروس منحوس کرونا آن را متوقف کرد.

وی افزود: به دلیل عدم امکان برگزاری حضوری اردو‌های راهیان نور این برنامه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، اگرچه نمی‌تواند عطر و بوی برگزاری حضوری اردو‌های راهیان نور را داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور می‌تواند اشتیاق برای شرکت حضوری در این برنامه را پس از ویروس کرونا فراهم کند، گفت: در گذشته شرکت کنندگانی که برای اولین بار در اردوی راهیان نور حضور یافته‌اند گاهاً به بهانه تفریح وارد این برنامه شده، اما پس از حضور در این اردو با تفکر تازه‌ای زندگی خود را ادامه داده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود چالش‌های گوناگون در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی هیچ یک از افراد جامعه از اعتقادات و تفکرات خود دور نشده و باید مانع از تأثیرگذاری منفی ویروس کرونا بر ارزش‌هایی همچون راهیان نور شد.

سردار ریحانی با بیان اینکه اردو‌های حضوری راهیان نور در ۲ محور غرب و جنوب کشور برگزار شده است، گفت: استان کرمانشاه پیش از شیوع ویروس کرونا به عنوان قطب راهیان نور کشور بوده که با توجه به اهمیت موضوع و ملی بودن راهیان نور باید محتوا سازی اردو‌های مجازی پربار و مناسب تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها