مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

اردو‌های راهیان نور در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد

«مجید یزدان‌پناه» گفت: برگزاری اردو‌های راهیان نور در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد، همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر این فرهنگ ایثار و شهادت ذره‌ای از خاک کشور به دشمنان داده نشد.
کد خبر: ۴۴۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 21February 2021

اردو‌های راهیان نور در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مجید یزدان‌پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی مجازی اظهار داشت: با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری اردو‌های راهیان نور، امکان حضور ۳۵ هزار دانش‌آموز در اردو‌های مجازی استان کرمانشاه فراهم شده است.

وی افزود: استان کرمانشاه در سال‌های گذشته یکی از قطب‌های اردو‌های راهیان نور دانش آموزی کشور بوده که امیدواریم امسال در برگزاری مجازی این اردو‌ها برجسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: برگزاری اردو‌های راهیان نور در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد، همان‌طور که در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر این فرهنگ ایثار و شهادت ذره‌ای از خاک کشور به دشمنان داده نشد.

برگزاری اردو‌های مجازی راهیان نور نیمه اول اسفند‌ به مدت ۲ روز در کرمانشاه

«یونس عزیزی» مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم به حضور راویان و روحانیون شاخص و برگزاری زنده اردو‌های مجازی راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: نحوه برگزاری این اردو‌ها به عهده معلمان و دانش آموزان است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  کرمانشاه با بیان اینکه نحوه حضور دانش آموزان در اردو‌های مجازی راهیان نور به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، عنوان کرد: این اردو‌ها در سایت مرصاد بار بارگذاری و در شبکه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

‌اردو‌های مجازی راهیان نور نیمه اول اسفند‌ به مدت ۲ روز برای دانش آموزان دختر و پسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار