کتاب «روزهای روشن» ‌از برگزیده‌های جشنواره پرچمداران انقلاب ‌شد

کتاب «روزهای روشن» زندگینامه و خاطرات حجت‎الاسلام «محمد‌مهدی روشن» از روحانیون مبارز و انقلابی استان لرستان است که حجت‎الاسلام «رمضان تیموری» آن را نگاشته ‌و این کتاب در اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت جزء کتاب‌های برگزیده معرفی شد.
کد خبر: ۴۴۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 21February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، در  اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی کتاب «روزهای روشن» جزء کتابهای برگزیده حوزه روحانیت و دفاع مقدس معرفی شد. این کتاب زندگینامه و خاطرات حجت‎الاسلام «محمدمهدی روشن» از روحانیون مبارز و انقلابی استان لرستان است که حجت‎الاسلام «رمضان تیموری» آن را نگاشته است.

کتاب «روزهای روشن» به چهار فصل تقسیم شده که در فصل اول خاطرات دوران کودکی و نوجوانی راوی آمده، در فصل دوم ورود حجت‌الاسلام روشن به حوزه علمیه قم و خاطرات وی از اتفاقات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نگاشته شده، فصل سوم کتاب به فعالیت‌های راوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اختصاص داده شده و فصل چهارم نیز شامل اسناد، مدارک و تصاویر است.

کتاب «روزهای روشن»  از برگزیده های جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی شد

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی پر چمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت که از طریق ویدئو کنفرانس بر گزار شد، با اهدا لوح از حجت الاسلام رمضان تیموری نویسنده کتاب «روزهای روشن» تجلیل و قد‌ردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار