مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی:

۳ اثر از استان مرکزی در جشنواره «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» رتبه برتر را کسب کردند

حجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» گفت: استان مرکزی در حوزه تالیفات با کتاب «عبور از سیم خاردار» و دو اثر فیلم با موضوع شهید والامقام مجتبی اکبرزاده توانست رتبه برتر را در جشنواره ملی پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت کسب کند.
کد خبر: ۴۴۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 21February 2021

۳ اثر از استان مرکزی در جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی رتبه برتر کسب کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در طول چهل و دو سال گذشته همواره در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته و به مردم ثابت کرده روحانیت همواره در هر شرایطی همراه و پای کار انقلاب و ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: اولین جشنواره ملی پرچم داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ۹ دی آغاز که اختتامیه آن امروز اسفند همزمان با ایام سالروز شهادت آیت‌الله شهید فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس به شکل ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولان کشوری برگزار شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: بررسی نقش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از محورهای مهم جشنواره بود.

وی بیان داشت: تالیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، تولیدات چند رسانه‌ای، ساخت فیلم و فیلمنامه بخش‌های پنجگانه جشنواره بود که با این محورها و بخش‌ها به دنبال تبیین نقش اثرگذار جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی جشنواره را برگزار کردیم.

شریفی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در حوزه تالیفات با کتاب «عبور از سیم خاردار» و دو اثر فیلم با موضوع شهید والامقام مجتبی اکبرزاده توانست رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند و از استان مرکزی بیش از ۱۵ اثر فاخر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که سه اثر رتبه برتر کسب کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها