معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

کنگره عظیم جهانی اربعین حسینی سمبل مقاومت در برابر جبهه باطل و یزیدیان است

 «محمدتقی ایرانی» با بیان اینکه کنگره عظیم جهانی اربعین حسینی سمبل مقاومت در برابر جبهه باطل و یزیدیان است گفت: کنگره اربعین حسینی آوردگاه به‌عنوان آوردگاه بازماندگان عرصه خون و شهادت تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۴۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ - 21February 2021

کنگره عظیم جهانی اربعین حسینی سمبل مقاومت در برابر جبهه باطل و یزیدیان استبه گرارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدتقی ایرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست با موکب‌داران استان بوشهر اظهار داشت: موکب‌ها در ایام کرونا خدمات زیادی به جامعه و محرومان ارائه کردند و این کمک‌ها ادامه دارد.

وی گفت: موکب‌های استان بوشهر به عنوان پایگاه عظمت، برکت، خیرخواهی و دیانت در کربلا، نجف و سایر محورها برای ادامه خدمت به مردم محروم و آسیب دیده راه‌اندازی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر موکب‌های اربعین حسینی را نماد اسلام، شیعه و ارادت به امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: اربعین نماد اقتدار، عظمت اسلام، رمز ماندگاری و جاودانگی این فرهنگ تفکر عاشورایی امت اسلام است.

ایرانی با بیان اینکه کنگره عظیم جهانی اربعین حسینی سمبل مقاومت در برابر جبهه باطل و یزیدیان است تاکید کرد: کنگره اربعین حسینی آوردگاه به‌عنوان آوردگاه بازماندگان عرصه خون و شهادت تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) قابل وصف نیست افزود: اوج این علاقه و عشق در ایام تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی متبلور می‌شود.

معاون استاندار بوشهر حضور پرشور و شعور مسلمانان در کنگره بزرگ اربعین حسینی را بیانگر اوج عظمت اسلام و شیعه دانست و تصریح کرد: هرچند ویروس کرونا سبب محدود شدن بسیاری از مراسم‌ها را به‌طور موقت شده ولی با توجه به عزم و اراده ملت‌ها انتظار می‌رود در فاصله زمانی کوتاهی پس از رهایی از شر این ویروس، مجدداً به زیارت امام حسین (ع) نائل می‌شویم.

ایرانی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان‌های مختلف استان خوزستان در همجواری با استان بوشهر افزود: با توجه به همسایگی استان بوشهر با خوزستان و تردد میان دو استان قرار است یک هفته ورودی‌های شهرستان دیلم از خوزستان بسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار