دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

اصناف تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند

دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: بیش از ۳۵ برنامه در این کمیته در راستای کمک به نیازمندان انجام شد. در این زمینه با وجود اینکه بسیاری از کسبه و بازاریان آسیب زیادی در دوران کرونا متحمل شدند تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند.
کد خبر: ۴۴۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 22February 2021

اصناف تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمد اسلامی» دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در نشست خبری کمیته پشتیبانی مردمی و بازرسی کنگره شهدای استان یزد که در حسینیه سیدمحمد آقا یزد برگزار شد با اشاره به ابلاغ ۳۵ برنامه شاخص خدمت رسانی به این کمیته اظهار کرد: در این زمینه با وجود اینکه بسیاری از کسبه و بازاریان آسیب زیادی در دوران کرونا متحمل شدند تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در زمینه خدمت رسانی به مردم، افزود: تهیه و توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی، طبخ و توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، تهیه ۲۰۰ دست لباس گرم و ۵۰۰ جفت کیف و کفش توسط اتحادیه کیف و کفش استان از جمله این اقدامات است.

دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان گفت: تهیه ۲۱ سری جهیزیه کامل، تهیه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر، تهیه هزار بن ۶۰ هزار تومانی برای دانش آموزان نیازمند، تهیه و توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته ماسک سه لایه بهداشتی، تهیه ۱۰ دستگاه ضدعفونی کننده و... از دیگر اقدامات این کمیته است.

اسلامی از حمایت اصناف استان از ۵۰۰ کسبه آسیب دیده از کرونا خبرداد و افزود: با توجه به هزینه بالای میوه تهیه آن در اولویت بسته‌های معیشتی قرار گرفت و بیش از سه تن میوه تهیه و توزیع شد.

در ادامه این نشست «محمدجواد رامشک» رئیس کمیته نظارت و بازرسی کنگره 4 هزار شهید استان یزد در سخنان کوتاهی با بیان اینکه هدف این کمیته تقویت و بهبود عملکرد کمیته‌های 22گانه کنگره بوده است اظهار داشت: وظیفه این کمیته بازرسی، نظارت و ارزیابی کمیته‌های کنگره بوده که خوشبختانه با تعاملاتی که انجام شده این هدف محقق شده است.

رامشک تسریح کرد: پارامترهای ارزیابی کمیته‌ها کاملا مشخص و امتیازبندی مربوط به آن انجام و به کمیته‌ها ابلاغ شده و سعی شده با برگزاری نشست‌هایی روسا و دبیران کمیته‌ها را به طور کامل نسبت به شرح وظایف خود آشنا و مشکلاتی که برای طی کردن مسیر داشته‌اند برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار