«حاشیه مهم‌تر از متن» در تلویزیون رونمایی می‌شود

مستند «حاشیه مهم‌تر از متن» با روایتی از معضلات حاشیه‌نشینی در جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 22February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هفدهمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «حاشیه مهم‌تر از متن» به کارگردانی حسن جعفری روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «حاشیه مهم‌تر از متن»، معضل حاشیه‌نشینی در اطراف شهر‌های بزرگ را با نگاهی موشکافانه بررسی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از این چالش را واکاوی کرده است. این فیلم مستند با نگاهی ژورنالیستی به ده‌ها محله حاشیه‌نشین سفر کرده و ضمن بررسی چالش‌ها، راه‌حل‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حاشیه‌نشینی را معرفی کرده است.

«حاشیه مهم‌تر از متن» به کارگردانی حسن جعفری و تهیه‌کنندگی یاسر طالبی در خانه فیلم و نمایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج تولید شده است. این مستند برای اولین بار از شبکه مستند و برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» پخش می‌شود.

«حاشیه مهم‌تر از متن» در تلویزیون رونمایی می‌شود

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور سیدحسن موسوی، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی و مجید روستا عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شده و چالش‌های حاشیه‌نشینی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۵ اسفند ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۶ اسفند ساعت ۹ و جمعه ۸ اسفند ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار