فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد:

شهدا ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند

فرماندهی سپاه الغدیر استان در مراسم آیین افتتاح اردوی راهیان نور که به صورت مجازی ی برگزار شد گفت: خدا را شاکریم که به ما این افتخار را داد تا در برنامه‌ی راهیان نور شرکت کنیم، زیرا شهدا ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.
کد خبر: ۴۴۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 22February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم آیین افتتاح اردوی راهیان نور به صورت مجازی با حضور «محسن موحدی‌فرد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سردار «پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد و جمعی از مسئولین در سینما دانش آموز برگزار شد.

فرماندهی سپاه الغدیر استان در این آیین گفت: خدا را شاکریم که به ما این افتخار را داد تا در برنامه‌ی راهیان نور شرکت کنیم، زیرا شهدا ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.

وی بیان داشت: مجموعه آموزش و پرورش افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و زمانی که به اهداف آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین تدوین شده است نگاه می‌کنیم، شاهد آن هستیم که مدرسه به سمت مدینه فاضله حرکت می‌نماید و در ساحت‌های شش گانه تربیتی قدم گذاشته است که همه این عوامل باعث شده است این وزارتخانه مهم و تاثیرگذار باشد و در فضای الهی و معنوی قرار بگیرد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اردوی راهیان نورافزود: از همه عزیزان که باعث شدند این جریان فرهنگی بسیار فاخر در آموزش و پرورش رقم بخورد تشکر می‌کنم.

سردار پورشمسی افزود: راهیان نور با عث می‌شود یک تحول معنوی و عظیمی در دانش آموزان رخ دهد و این به برکت دوران دفاع مقدس و خون شهیدان است.

وی به بیان ویژگی‌های دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: دفاع مقدس جریان بسیار مهم برای معرفی تشیع و تفکر ایرانی-اسلامی به همه جهانیان بود که در طول ۸ سال دفاع مقدس، فرهنگ کشور ما به دنیا معرفی شد و این تحول عظیم به خاطر رزمندگانی بود که در میدان شجاعانه با دشمن جنگیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار