فرمانده سپاه کربلای مازندران:

رسیدن به تمدن نوین اسلامی بدون سرمایه اجتماعی کار بسیار سختی است

سردار «سیاوش مسلمی» گفت: رسیدن به تمدن نوین اسلامی بدون داشتن سرمایه اجتماعی کار بسیار سختی است.
کد خبر: ۴۴۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 22February 2021

رسیدن به تمدن نوین اسلامی بدون داشتن سرمایه اجتماعی کار بسیار سختی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در نشست صمیمی با روسای منتخب و نمونه ورزش بسیج استان مازندران که در سالن جلسات ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید «مصطفی نوروزی» و تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: امروز همه ظرفیت‌های ورزشی در کنار هم قرار گرفتند تا کار‌های خوب و ارزشی با رویکرد‌ها و تنوع گسترده در استان مازندران انجام بدهیم و این موضوع با اهمیت بوده و باید در هدفگزاری سال ۱۴۰۰ مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به موضوع جذب حداکثری در فضای کاری ورزشی افزود: باید در این موضوعات نگاه جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشم چرا که دشمن با تمام توان به دنبال جذب حداکثری است.

سردار مسلمی با تأکید بر تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و بیان اینکه مجموعه هیئت‌های ورزشی و مدیران ورزشی چشم به آینده این نیرو دارند، افزود: با تحویل نیرو‌های متعهد انقلابی به دستگاه‌ها و نهاد‌های ورزشی مشکلات اماکن و تأمین بودجه رفع خواهد شد.

وی همچنین حفظ سرمایه اجتماعی نظام را با اهمیت دانست و گفت: امروز نظام به این سرمایه نیازمند است و نباید به هر بهانه و دلیلی این سرمایه‌ها را کنار بزنیم و با کم بشود که در آن صورت نظام بی‌یار می‌ماند و نمی‌تواند آنطور که بایسته و شایسته است در این دنیای پر از آشوب امروز خود را معرفی کند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی بدون داشتن سرمایه اجتماعی کار بسیار سختی است و این کار جمع آوری سرمایه برای نظام است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار