مسئول گروه جهادی شهید برونسی در استان مرکزی خبر داد؛

۶۲۰۰ نهال مثمر رایگان به نیت شهدای والامقام استان مرکزی توزیع می‌شود

حسینی گفت: قرارگاه جهادی نشا آفتاب با همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تشکیل شده که بنا دارد به نیت شهدای والامقام استان مرکزی ۶۲۰۰ نهال مثمر را در سطح شهرستان‌های شازند، اراک و ساوه توزیع کند.
کد خبر: ۴۴۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 22February 2021

۶۲۰۰ نهال مثمر رایگان به نیت شهدای والامقام استان مرکزی توزیع می شود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «سیدعباس حسینی» مسئول گروه جهادی شهید برونسی در استان مرکزی ظهر امروز (دوشنبه) با اشاره به فعالیت‌های این گروه جهادی در آستانه روز درختکاری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاشت درخت یکی از سنت‌های حسنه و نیکویی است که خوشبختانه در طی این سال‌ها مردم کشور به آن اهتمام جدی دارند؛ اما با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن قرار داریم توسعه فضای سبز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و البته این مسئله آثار و برکات بسیار دیگری برای مردم خواهد داشت.

حسینی اظهار کرد: همچنین توجه به مسئله درخت کاری و آبخیزداری علاوه بر اینکه زیبایی‌هایی به جامعه می‌دهد بسیار می‌تواند از جلوگیری ورود سیل به شهر اثرگذار باشد و این اقدام بسیار در مناطق روستایی اثرگذار است.

وی ادامه داد: در همین راستا گروه جهادی شهید برونسی استان مرکزی برای اولین بار در استان فعالیت‌های تخصصی جهادی در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را شروع کرده که این فعالیت‌ها با توجه به آستانه روز درختکاری و فصل بهار قوت بیشتری به خود گرفته است.

مسئول گروه جهادی شهید برونسی در استان مرکزی گفت: قرارگاه جهادی نشا آفتاب در این راستا با همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه های اجرایی و حمایت های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تشکیل شده که بنا داریم به نیت شهدای والامقام استان مرکزی ۶۲۰۰ نهال مثمر را در سطح شهرستان های شازند، اراک و ساوه توزیع کنیم که هر نهال به یاد یک شهید والامقام کاشته می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در قرارگاه جهادی نشا آفتاب دنبال می‌کنیم راه اندازی نهضت مردمی و جهادی کاشت درختان مثمر بومی برای بهبود معیشت خانواده‌ها در قالب طرح توزیع رایگان نهال مثمر است که البته آثار و برکات و اهداف دیگری نیز در کنار آن دنبال خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: هدف گذاری برای توزیع ۶۲۰۰ نهال مثمر به شکل رایگان انجام شده که در طی روزهای آینده انجام می شود و امیدواریم با حمایت های دستگاه های متولی و خیرین بتوانیم در طی این یک ماه آینده تعداد قابل توجه دیگری انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها