فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه:

ملت ایران ابهت پوشالی آمریکایی‎ها و استکبار را در هم شکسته است

سردار محمدنظر عظیمی گفت: دشمنان بدانند اراده آهنی، بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران نخواهد گذاشت استکبار به اهداف خود برسد و جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها ایستاده است.
کد خبر: ۴۴۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 22February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس  از همدان، سردار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم یادواره سردار سرتیپ شهید «حاج سعید قهاری سعید» در نهاوند اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان توطئه‌های زیادی را بر علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند، یکی از این توطئه‌ها برپایی جنگ در شرایط اوایل انقلاب بود که در ظاهر صدام این جنگ را آغاز کرد اما تمام کسانی که این انقلاب را خطری برای خود می‌دانستند او را همراهی می‌کردند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس گنجینه ای بسیار ارزشمند است که مبنای آن ایثار، از خودگذشتگی و شهادت بود، بیان کرد: دشمنان بدانند اراده آهنی، بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران  نخواهد گذاشت استکبار به اهداف خود برسد و جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها ایستاده است، و  با حضور آگاهانه مبتنی بر باورهای دینی همه توطئه های دشمن را یکی  پس از دیگری خنثی می کند.

جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها  ایستاده است

وی در ادامه به ويژگی های بارز شهيد قهاری اشاره كرد و يادآور شد: تسليم در برابر رضای الهی در سخت ترين شرايط، صبر، شجاعت، گذشت، تقوا و اخلاص از مهمترين ويژگی های اين شهيد بزرگوار بود و شهيد قهاری به دليل همنشينی با شهدای بزرگ، به اين درجه رسيده است.

وی شهید قهاری را سرباز خاکی ولایت عنوان کرد و افزود: امروز جوانان و نوجوانان باید امثال شهید قهاری را الگوی عملی خود قرار دهند تا در جبهه فرهنگی دشمنان بتوانند مقاومت کنند و سرباز خوبی برای انقلاب اسلامی باشند، و اگر مبنای حرکتمان همان فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در عرصه دفاعی باشد بدون شک کشور بسیار موفقی خواهیم داشت.

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: دشمنان در عرصه های مختلف به دنبال انتقام گیری از ملت ما هستند چون همین ملت، ابهت پوشالی آمریکایی ها و استکبار را در هم شکسته است.

جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها  ایستاده است

همچنین در این یادواره از تابلو نقاشی چهره شهید «سعید قهاری سعید»، طراحی شده توسط هنرمند همدانی «نسیم زارع» رونمایی شد.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهید قهاری تجلیل به عمل آمد.

جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها  ایستاده است

«سعيد قهاری سعيد» در سمت فرماندهی لشكر 3 نيروی مخصوص حمزه سيد الشهدا در چهار اسفند 1385 در اروميه و در ارتفاعات «جهنم دره» مرز بين ايران و تركيه در درگيری با اشرار و گروهك پژاك همراه با 14 تن ديگر از پاسداران لشكر 3 دعوت حق را لبيك گفت و به ديدار معبودش شتافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها