عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛ 

ساخت مسکن‌های حمایتی برای کمک به نیازمندان

رحمانی گفت: در مجلس طرحی در رابطه با ساخت مسکن‌های حمایتی مدنظر است و اگر این طرح اجرا شود، امیدواریم که مشکل تأمین مسکن به طور جدی حل شود.
کد خبر: ۴۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵ - 23February 2021

ساخت مسکن‌های حمایتی برای کمک به نیازمندان/ بودجه‌ ۵ هزار میلیارد تومانی برای ساخت مسکن نیازمندان«فاطمه رحمانی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه موضوع حمایت از محرومان، نیازمندان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس است، اظهار داشت: رسیدگی به قشر محرومان و کسانی که منتظر هستند تا تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در لایحه جدید بودجه موضوع بررسی کمک ۱۰ هزار میلیاردی به نیازمندان که در گذشته کنار گذاشته شده بود در دستور کار قرار گرفت؛ در دور جدید اگر این بودجه تصویب شود شرایط مددجویان کمیته امداد بهبود خواهد یافت.

رحمانی در خصوص مسکن مددجویان و تامین بودجه آن خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی دولت برای مسکن نیازمندان پنج هزار میلیارد است که تغییری نکرده است و امکان افزایش آن برای مجلس وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس طرحی در رابطه با مسکن و ساخت مسکن‌های حمایتی مدنظر است و اگر طرح اجرا شود، امیدواریم که مشکل تامین مسکن به طور جدی حل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار