استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در 12 اسفند سال جاری

محمدعلی شجاعی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در 12 اسفند سال جاری با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 22February 2021

افتتاح مرکزفرهنگی وموزه دفاع مقدس خراسان شمالی در 12 اسفندماه سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «محمد علی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در  مراسم نشست اقشار مختلف مردم و بررسی مشکلات شهرستان بجنورد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در 12 اسفند سال جاری با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افتتاح خواهد شد. 

شجاعی افزود: یک سال قبل نشستی با سردار کارگر در استان  داشتیم که تفاهمنامه ای  با موضوع ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان امضاء کردیم.

این مسئول عنوان کرد: در این نشست مکرر شد امسال ما افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را داشته باشیم.

شجاعی افزود:  در این تفاهمنامه برخی از تعهدات برعهده سطح ملی شد که  سردار کارگر و همکارانشان پایبند این تعهد شدند و بخشی از تعهدادت برعهده استان بود که با همکاری کلیه سازمان ها بخصوص شهرداری بجنورد و سایر سازمان ها خدمات‎رسان استان هم پایبند تعهدات خود شد. 

وی اظهار داشت: تسریع در روند افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با همت ریاست بنیاد و همکارانش و سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان استان میسر بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان استان  با همت بسیجی وار پا به میدان گذاشتند تا فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آماده بهره باشد.

شجاعی در پایان گفت: در 12 اسفند که با حضور ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شاهد افتتاح فاز یک باغ موزه دفاع مقدس که یکی از وظایف ماست نسبت به ادای دین به شهدا و خانواده معزز شهدا، تفاهمنامه‎ای با سردار کارگر می بندیم تا فازهای بعدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هم آماده بهره‎مندی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها