فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

حاصل خون شهدای عزیز ما امنیت و آرامش است

سردار علیرضا مظاهری گفت: امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای عزیزیست که جان خودشان را فدا کردند.
کد خبر: ۴۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ - 22February 2021

هرچه ما در ترویج حوزه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه گذاری کنیم، کمک کنیم  و راه شهدا رو ادامه بدهیم کم گذاشتیمسردار«علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاع‌پرس در بجنورد، گفت: هرچه ما در ترویج حوزه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه گذاری کنیم، کمک کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم باز هم کم گذاشته ایم.

سردار مظاهری اظهار داشت: این امنیتی که ما شاهد آن هستیم امنیت بسیار پایداری است که حاصل خون شهدای عزیزیست که  جان خودشان را فدا کردند.

این مقام انتظامی افزود: ما بهترین عزیزانمان را به عنوان شهید تقدیم کردیم و در کنار ما بهترین عزیزان دیگری به عنوان جانباز سال های سال در آسایشگاه ها، بیمارستانها و  در خانه هایشان در حال تحمل کردن رنج این دوران جانبازی هستند و متحمل می شوند و در کنار آن آزادگان عزیزی داریم که سال‌های سال  در بند رژیم  افلهی بودند و امروز به عنوان آزاده ما در کنارشان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه  هرچه ما درحوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه گذاری کنیم باز هم کم گذاشتیم، تصریح کرد: ما همیشه قدردان آن ها هستیم و جایگاهی که آنها دارند کمتر از جایگاه شهدا نیست.

فرمانده انتظامی گفت: انشالله ما هم به عنوان یک خدمتگزار نظام بدون منت بتوانیم ادامه دهنده ادامه راه این عزیزان باشیم فرمایش بسیار ارزشمندی را حضرت آقا دارند  که می فرمایند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم این است که شهید و شهادت و مقامش را خوب بشناسیم خداوند متعال در قرآن بارها به این مطلب اشاره کرده اند و مهمترین چیز شناخت خود شهادت و بحث راه شهداست. 

سردار مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا همه شهدا در تمام طول زندگی خود انسان های باتقوا و پاکی بوده اند یا نه شهادت برای کسانی هم که در زندگی تقوا کامل نداشته اند، وجود داشته؟ گفت: مطمئناً نمی توانیم این حرف را بزنیم که  کسی که گناه نکرده است چون ما همه انسان ها در خسلانیم ولی این را می دانیم که اولین قطره خونی که از شهید بر زمین می ریزد تمام گناهانش پاک می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار