شهید «خیرالله اسدپور»:

مبادا در مقابل دشمنان اسلام سکوت پیشه کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «خیرالله اسدپور» آمده است: مبادا در مقابل دشمنان اسلام سکوت پیشه کنید، مبادا رهبر و امام عزیز را تنها بگذارید؛ ای خواهرانم، ای خواهران حزب‌اللهی، حجاب شما کوبنده‌تر از خون سرخ من است.
کد خبر: ۴۴۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 23February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه تعدادی از شهدای آذربایجان‌شرقی در هشت سال دفاع مقدس منتر می‌شود.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «خیرالله اسدپور»:

نسیم کربلای حسین (ع) مشامم را نوازش می‌دهد. صدای «هل ناصر ینصرنی» سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در گوشم طنین افکن است. خدایا سوکند به نام جلالت، خالصانه روی به سوی تو آورده‌ام، چون هرکس لبیک خالصانه گوید شهیدش می‌کنی.

پروردگارا مسیرم را هموار کن تا در جوار حسین (ع) بیارامم. خدایا نصرتم ده تا سرباز رشیدی باشم و از دشمنانت هرگز نهراسم! خدایا سرخی خونم از خون دیگر شهدا بیشتر نیست، برایم خوش است که خونم را در راه آزادی کربلای رهبرم، حسین (ع) هدیه کنم.

پدر و مادر بزرگوارم، چنانچه نتوانستم در مقابل زحماتی که برایم کشیدید خدمتی کنم، عذر می‌خواهم. اگر خداوند عنایت کرد و شهادت را نصیبم نمود غمگین نباشید؛ چرا که در خوش آرامگاهی آرمیده‌ام. شما نیز در پیشگاه خدا و رسول خدا رو سفیدید، زیرا خمس فرزندان خود را داده‌اید.

مبادا در مقابل دشمنان اسلام سکوت پیشه کنید، مبادا رهبر و امام عزیز را تنها بگذارید. ای خواهرانم، ای خواهران حزب‌اللهی، حجاب شما کوبنده‌تر از خون سرخ من است. شما را توصیه به پیروی از زینب کبری، آن خواهر داغ دیده حسین (ع) می‌کنم. شما باید در مواقع حساس برای پیروزی اسلام، زینب وار عمل کنید.

خلق نیکو پیشه کنید، آنی باشید که خدا می‌خواهد و کاری کنید که مورد رضای خداست. یار صدیق امام عزیز، روحانیت همیشه در صحنه و کسانی که پیرو خط امام هستند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار