مادر شهید «اکبر سیلابی جداری» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پسرم عاشق راز و نیاز با خدای عالمیان بود

مادر شهید «اکبر جداری سیلابی» گفت: اکبر عاشق راز و نیاز با خدای عالمیان بود و بیشتر اوقات خود را در پایگاه مسجد محله سپری می‌کرد.
کد خبر: ۴۴۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 23February 2021

مادر شهید «اکبر سیلابی جداری» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، درخصوص فرزند شهیدش، اظهار داشت: اکبر خیلی مهربان و عاطفی بود. تا کلاس هفتم درس خوانده بود ولی مطالعه زیادی داشت. از هر کجا سخن می‌گفتم خیلی زیبا ادامه می‌داد. به نماز اول وقت اهمیت قائل بود.

وی ادامه داد: بیشتر اوقات خود را در پایگاه مسجد امام‌زاده سیلاب سپری می‌کرد. برخی روزها به من می‌گفت مامان اگر کمی خوردنی آماده کنی شب به پایگاه ببرم چون برخی از دوستان گرسنه می‌شوند.

مادر شهید جداری با بیان اینکه اکبر مکانیک ماهری بود، گفت: خودش مغازه و شاگرد داشت و در کنار آن در جایی هم کارهای مکانیکی خودروهای اداره‌ای را عهده دار بود. در خانه کارهایش را خودش انجام می‌داد.

وی در پایان تصریح کرد: اکبر عاشق راز و نیاز با خدای عالمیان بود. بیشتر اوقات با وضو بود، روزی نگهبان صندوق انتخابات رای در مسجد محله بود. عصر با تنی خسته آمد و گفت مادر من سرما خورده‌ام. برایش دمنوش درست کردم تا بنوشد و استراحت کند.

گفتنی است؛ شهید «اکبر جداری سیلابی» در 13 مهرماه 1341 در تبریز متولد و در تاریخ 26 دی‌ماه 1366 در عملیات بیت‌المقدس 2 به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

گفت‌وگو از اسماعیل وکیل‌زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها