مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مهندسین ‌نقش مهمی در توسعه پایدار کشور ‌دارند

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» گفت: بخش عظیمی از پویایی و روند رو به رشد جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مهندسین زحمت‌کشی است که با بهره‌گیری از دانش فنی نقش مهمی در بقاء و توسعه پایدار کشور دارند.
کد خبر: ۴۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 23February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در مراسمی که به مناسبت روز مهندس در  سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، ضمن تبریک به همه مهندسین تلاشگر و مجاهد که در آبادانی کشور سهیم هستند، اظهار داشت:  بخش عظیمی از پویایی و روند رو به رشد جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مهندسین زحمت کشی است که با بهره ‌گیری از دانش فنی‌ نقش مهمی دربقاء و توسعه پایدار کشور  دارند.

وی با بیان اینکه نقش مهندسین را در جنگ تحمیلی نمی‌توان نادیده گرفت، افزود: در دوران دفاع مقدس مهندسین حاضر در میادین نبرد علاوه بر حضور مستقیم در مناطق جنگی و مقاومت در برابر دشمن متجاوز، با ساخت جاده، پل، پاکسازی میادین مین و‌... نقش مهمی در موفقیت‌های به دست آمده داشتند.

مهندسین با بهره گیری از دانش فنی، نقش مهمی در توسعه پایدار کشور  دارند

سرهنگ رشیدی  در این جلسه با اهدا لوح سپاس از مهندس «سعید متقی» مسئول امور یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس لرستان  و «بهمن دولتشاه‌» نماینده ناجا در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس که پس از  30 سال خدمت مخلصانه که سه سال آخر آن در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان سپری شد تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها