شهید «ابراهیم اقبالی»:

از قرآن کناره نگیرید که سخت مورد عذاب خدا خواهید شد

شهید «ابراهیم اقبالی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: ای امت قهرمان، قرآن را سرلوحه کارهایتان قرار دهید، اگر از قرآن کناره بگیرید، سخت مورد عذاب خدا خواهید شد.
کد خبر: ۴۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 23February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه تعدادی از شهدای آذربایجان‌شرقی در هشت سال دفاع مقدس منتر می‌شود.

وصیت‌نامه شهید «ابراهیم اقبالی»:

با درود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب و به تمام شهدای اسلام و قرآن. کلامم را با شهادت بر این که نیست خدایی به جز الله و محمد(ص) فرستاده اوست آغاز می‌کنم. نوشتن وصیت‌نامه برای هر مسلمان واجب است پس باید در این وصیت‌نامه، هدف خود، عقیده خود و مسئولیت خویش و دیگران را معلوم کنم.

برادران و خواهران عزیز، این انقلاب با خون بسیاری از شهدا آبیاری شده است تا به اینجا برسد، از این به بعد نیز باید خون بدهیم تا درخت انقلاب را سیراب سازیم و به انقلاب مهدی (عج) متصل کنیم. برادران، باید یکدیگر را درک کرده و دریابیم. به شما بگویم که این انقلاب، انقلابی حسینی و رهبرش خمینی است. ما باید انقلاب‌مان را به تمام جهان صادر کنیم و صادر کردنش هم به یک ایدئولوژی و زیربنای قوی نیازمند است. این نیاز به غیر از قرآن، نهج‌البلاغه و سنت رسول اکرم به دست نمی‌آید.

ای امت قهرمان، قرآن را سرلوحه کارهایتان قرار دهید. اگر از قرآن کناره بگیرید، سخت مورد عذاب خدا خواهید شد. نسل جدید را باید نسلی انقلابی، مومن به اسلام و قرآن بار بیاورید. برادران و خواهران باید بعد از حسین (ع)، زینب وار در شب فرعونیان درخشیده و وظایف‌تان را به اتمام برسانید وگرنه از قافله دور مانده و از تبار یزیدیان خواهید بود.

بعد از شهادت من دنباله‌رو این انقلاب باشید، لحظه‌ای از گفته‌های امام غفلت نکنید. در آخر سلام مرا به اهل ورجوی رسانده و بگوئید در قبال خون شهدا، همه مسئولند. من حق را دریافتم و خودم می‌دانم که به خطا نرفته‌ام. پس از شهادتم برای من گریه نکنید. بعد از شهادت من، همسرم، کریم را طوری بار بیاور و تربیت کن که ادامه دهنده راه من و برادرش محسن باشد و لحظه‌ای از سعی و کوشش در راه اسلام و انقلاب باز نماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار