رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛

ارسال ۱۴۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت»

«محمد مخبر» گفت: تاکنون ۴۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت» رسیده است و تا آخر هفته نیز ۱۰۰ کانکس دیگر به این مناطق می‌رسد.
کد خبر: ۴۴۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 23February 2021

ارسال ۱۴۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) امروز (سه‌شنبه) در نشست با مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تاکنون ۴۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت» رسیده است و تا آخر هفته نیز ۱۰۰ کانکس دیگر به این مناطق می‌رسد.

وی با بیان این‌که از یک میلیون خانه بیمه‌‌شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، ۳۲ هزار خانه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد، افزود: از این تعداد، شش هزار خانه در شهرستان «دنا» قرار دارد که علاوه‌بر ۱۰ میلیونی که پرداخت خواهد شد، ۲۰ میلیون نیز به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مخبر تصریح کرد: در راستای اشتغال‌زایی در مناطق زلزله‌زده، کارخانه آب معدنی سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: ۱۳۰ میلیارد تومان نیز در راستای ایجاد اشتغال خُرد و مشاغل خانگی با ایجاد یک‌هزار طرح در سی‌سخت اختصاص می‌باید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار