معاون رئیس‌جمهور با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهر «سی‌سخت» دیدار کرد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهر زلزله‌زده سی‌سخت دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 23February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سعید اوحدی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز با حضور در شهر زلزله‌زده سی‌سخت با خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهر دیدار کرد.

«سعید اوحدی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این دیدارها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به مناطق زلزله‌زده استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی وضعیت منطقه و اقدامات انجام شده و همچنین شناسایی کمبودها و گزارش این سفر به هیئت دولت است.

وی از استقرار بیمه دی جهت برآورد، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در شهر سی‌سخت خبر داد و افزود: مقرر شد طی ۴۸ ساعت کار مداوای مصدومان و پرداخت فاکتورها و هزینه‌های درمانی آنها انجام شود.

معاون رئیس‌جمهور گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت منازل مسکونی خسارت‌دیده شهرستان دنا و شهر سی‌سخت تا پایان تیرماه ساخته و تعمیر خواهد شد.

اوحدی به وجود همدلی و همبستگی در همه دستگاه‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان اشاره کرد و متذکر شد: همه تلاش می‌کنند که مشکلات زلزله‌زدگان در اسرع وقت برطرف شود.

وی در خصوص گلزارهای شهدای استان، ابراز کرد: باید با همکاری و مشارکت شهرداری‌ها، فرمانداری‌‌ها و دهیاری‌‌ها بازسازی و ساماندهی با هماهنگی بنیاد شهید انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها