انجام ۲۵ هزار تست «کرونا» در بیمارستان ۵۰۱ امام رضا (ع) ارتش

امیر سرتیپ دوم «امیر نظامی» گفت: ۲۵ هزار تست تشخیص کرونا (PCR) در بیمارستان ۵۰۱ امام رضا (ع) علوم پزشکی ارتش انجام شده است و این تست از چهارم اسفند برای کارکنان نیرو‌های مسلح و خانواه‌های آن‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 23February 2021

انجام ۲۵ هزار تست رایگان «کرونا» در بیمارستان ۵۰۱ امام رضا (ع)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «امیر نظامی» رئیس بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی ارتش، اظهار داشت:‌ این بیمارستان با استفاده از مجهزترین امکانات و کیت‌های تشخیصی، تست تشخیص کرونا (PCR) را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

وی افزود: تاکنون ۲۵ هزار تست تشخیص کرونا (PCR) در این بیمارستان انجام شده است و از روز گذشته این تست برای کارکنان پایور و وظیفه، بازنشستگان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح بصورت رایگان انجام می‌شود.

دکتر نظامی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی ارتش همگام با دیگر بیمارستان‌های ارتش از آغازین روز‌های شیوع ویروس کرونا، اقدام به خدمات‌رسانی به نیرو‌های مسلح و آحاد مردم کرده و با اختصاص تخت‌های بستری مجزا به بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می‌دهد و این اقدامات ان‌شاءالله تا پایان شیوع این ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار