فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از مطالبات جدی نظام و مردم است

سردار علی رزمجو گفت: یکی از مطالبات جدی نظام و مردم ایجاد و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.
کد خبر: ۴۴۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 23February 2021

به گزارش دفاع ‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (سه‌شنبه) در نشست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: به منظور بی‌نیازی و عدم وابستگی باید شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شود، و یکی از مطالبات جدی نظام و مردم ایجاد و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.

وی یکی از مطالبات جدی نظام و مردم را ایجاد و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات دانست و گفت: با راه اندازی این شبکه انتظار می‌رود که ضمن تأمین امنیت داده‌ها، صرفه جویی ارزی مناسبی نیز انجام شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به موقعیت خاص استان بوشهر اشاره کرد و با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان بیان کرد: باید برای ارتقا و توسعه قابلیت‌های موجود ارتباطی استان بوشهر اقدامات کاربردی و متناسب با نیازها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه شهرها و روستاهای استان بوشهر از شبکه مخابراتی و ارتباطی برخوردار هستند افزود: می‌طلبد که در عرصه زیرساخت‌های مخابراتی و ایجاد شبکه‌های ارتباطی نیز متناسب با این شرایط توسعه یابد.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر باید متناسب با نیازهای سال‌های آینده توسعه یابد اضافه کرد: بخش عمده‌ای از مشاغل و فعالیت‌های مردم در حوزه‌های ارتباطی و کاری در دامنه شبکه‌های مخابراتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار