معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر:

مرز دریایی و ساحلی استان بوشهر امن است

محمدتقی ایرانی با بیان اینکه با تلاش نیروهای عملیاتی، فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن شده است گفت: مرز دریایی و ساحلی استان امن است و هرگونه توطئه دشمنان در ایجاد ناامنی با تلاش نیروهای پرتوان، تیزبین و هوشیار مسلح خنثی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 23February 2021

به گزارش دفاع ‌پرس از بوشهر، «محمدتقی ایرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امروز در آیین الحاق 20 دستگاه خودرو عملیاتی به ناوگان مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از تلاش و فعالیت این نیرو اظهار داشت: نیروهای مرزبانی با امکانات موجود بهترین خدمات در راستای حفظ نظم و امنیت در سواحل و دریایی ارائه کرده‌اند.

وی کارکنان نیروی دریابانی و مرزبانی استان بوشهر را خدوم و پرتلاش در تقویت پایدار امنیت در سواحل و مرزهای دریایی دانست و گفت: اکنون امنیت در استان بوشهر در ابعاد گوناگون سواحل، دریایی و زمینی پایدار و مطلوب است که آرامش در جامعه را فراهم کرده است.

وی، تجهیز زیرساخت‌ها و امکانات عملیاتی به نیروهای مرزبانی و انتظامی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های قابل توجهی در تجهیز ناوگان مرزبانی شده و امروز هم 20 دستگاه خودرو و موتورسیکلت عملیاتی مجهز و مناسب به این ناوگان افزوده شد.

ایرانی پیگیری برای افزایش امکانات مناسب‌تر نیروی مرزبانی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تقویت امنیت پایدار در سواحل استان بوشهر در مرز دریایی در خلیج‌فارس مورد توجه ویژه قرار دارد و در آینده بر این تجهیزات افزوده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به کشفیات قاچاق کالا و سوخت خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت اقدامات مهم و موثری انجام و سبب ایجاد امنیت پایدار در سواحل و مرزهای ساحلی و خشکی شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای عملیاتی، فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن شده است خاطرنشان کرد: مرز دریایی و ساحلی استان امن است و هرگونه توطئه دشمنان در ایجاد ناامنی با تلاش نیروهای پرتوان، تیزبین و هوشیار مسلح، نظامی، انتظامی و امنیتی خنثی می‌شود.

ایرانی بیان کرد: هوشیاری نیروهای مسلح استان بوشهر در این خطه از خلیج‌فارس همواره سبب امنیت و آرامش مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها