به‌مناسبت ولادت مولای متقیان و روز پدر؛

کرونا و پدرانی که دیگر در میان ما نیستند

امسال روز پدر یادآور پدران دلسوزی است که روزی در کنار سفره‌های اعیاد رجبیه و شعبانیه به استقبال ماه منور خدا می‌رفتند و امسال در بین ما نیستتند.
کد خبر: ۴۴۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ - 25February 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، زادروز مولا علی ابن ابیطالب علیه السلام بهانه‌ی خوب و پسندیده‌ای است برای تجلیل از مقام شامخ پدر. به ویژه پدرانی که در یک سال گذشته یا به دلیل ابتلا به ویروس نحس کرونا دیده از جهان بسته‌اند یا عزیزی را به آغوش خاک سپرده‌اند. امسال روز پدر یادآور پدران دلسوزی است که روزی در کنار سفره‌های اعیاد رجبیه و شعبانیه به استقبال ماه منور خدا می‌رفتند و امسال در بین ما نیستتند.

بزرگداشت مقام پدر در سالی که کرونا یکه تاز عرصه‌هاست، یادآور لطف و محبت پدرانه‌ی پزشکان و کادر درمانی است که جان بر کف نهادند در راه جهاد بیولوژیک از هیچ زحمتی دریغ نورزیدند. سیزدهمین روز از ماه رجب، یادآور زحمات بی دریغ و پدرانه‌ی مردان مردی است که با قامتی کشیده و لباسی سپید بر تن در جهاد با ویروس نحس کرونا بعضا از جان خود دست شستند.

کار امروز کادر درمانی همان کار مولا علی است زمانی که زخم‌های مالک را تیمار می کردند. غم از دست دادن یک بیمار، یادآور آن لحظه‌ای است که شیر خدا فرمودند این عمار. حقا که از دست دادن هر کدامیک از کادر درمانی شهادت فی سبیل الله به حساب می آید.

امروز عمارها و مالک‌ها با استعانت از ذات مبارک مولا علی علیه السلام در کادرهای بهداشتی مشغول به درمان هستند و بسیاری از کسانی که سابقه‌ی ابتلا به ویروس کووید19 را دارند و درمان شده‌اند مدیون همین سپید پوشانند.

اگر چه آهسته آهسته صدای تولید واکسن از اقصی نقاط جهان به گوش می رسد و در برخی از کشورها تزریق واکسن آغاز شده است اما روند واکسیناسیون طولانی و قطع به یقین زمانبر است. قطعا تا آن روز رعایت دستورالعملها و شیوه نامه ها و پروتکلهای بهداشتی الزامی و ضروری است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها