برگزاری مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فریمان+ تصاویر

در جلسه شورای اداری شهرستان فریمان «علی ملول» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۴۴۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵ - 24February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در جلسه شورای اداری شهرستان فریمان، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان با حضور سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر حوزه شهرستان‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «سیداحسان قاضی‌زاده» نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان در فرمانداری فریمان برگزار شد.

سرهنگ شایان در این مراسم اظهار داشت: بحمدالله در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فریمان فعالیت‌های خوبی داشته که امید است با تغییر مدیریت این روند استمرار پیدا کند و شاهد پیشرفت بیش از پیش این دفتر در راستای اجرای ماموریت‌های محوله باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه علت تغییر مسئول دفتر نمایندگی فریمان مهاجرت وی به شهر مشهد بوده، گفت: امید است با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌ها و ساختارهای محلی دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی گام‌های موثری در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردارد.

در این مراسم با حکم سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «علی ملول» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فریمان معرفی و از زحمات و تلاش‌های «علی سلطان‌زاده» مسئول پیشین این دفتر قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها