نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

استکبار با ابزار رسانه در پی مهندسی افکار مردم دنیاست

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» جهان استکبار را در پی مهندسی افکار مردم جهان برای تحقق اهداف خود دانست گفت: جهان استکبار رسانه را به عنوان پلی برای مدیریت افکار می‌داند و در این زمینه هر کس رسانه را در خدمت بگیرد، موفق است.
کد خبر: ۴۴۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ - 24February 2021

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در  نشست با برخی از مسئولان اصحاب رسانه با بیان اینکه موضوع رسانه یک موضوع بسیار مهم است، اظهار داشت: رسانه در شرایط کنونی جهان یک مقوله مهم، استراتژیک، راهبردی و حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه انسان تابع اندیشه و افکار خویش است گفت: بخش زیادی از جوامع را رسانه‌ها مدیریت می‌کنند و در این راستا اگر رسانه مدیریت نشود و تحت کنترل قرار نگیرد، رسانه همه چیز را مدیریت می‌کند.

وی جهان استکبار را در پی مهندسی افکار مردم جهان برای تحقق اهداف خود دانست و تاکید کرد: جهان استکبار رسانه را به عنوان پلی برای مدیریت افکار می‌داند و در این زمینه هر کس رسانه را در خدمت بگیرد، موفق است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی در صدد است که جهان را بر اساس نظام استکباری دچار تحریف و وارونگی کند گفت: کشورهای استکباری در پی این هستند که با مدیریت افکار به هدف‌های خود از جمله تسلط بر مراکز قدرت و ثروت دست یابند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه تمام سرمایه‌گذاری رسانه‌ای جهان استکبار برای مدیریت افکار دنیا است افزود: در تاریخ جهان هیچگاه به اندازه شرایط کنونی، رسانه به عنوان ابزار و مؤلفه قدرت در مهندسی ادراکی استفاده نشده‌ است.

وی نقش رسانه از تکنولوژی نظامی در محاسبه قدرت بالاتر دانست و تاکید کرد: به همین سبب توجه به نقش رسانه و اهمیت و جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار مهم است و در این ارتباط باید بازکاوی نوینی در ارتباط به جایگاه رسانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در شرایط کنونی وضعیت رسانه‌ها از مکتوب به سمت دیجیتال و مجازی سوق پیدا کرده و مقداری رسانه‌های مکتوب کم‌رنگ شده‌اند اما هیچگاه جایگاه خود را از دست نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها