شهید امامی:

پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید جاسم امامی در وصیت‌نامه خود آورده است: پشتیبان ولایت فقیه باشید و ندا و رسالت اسلام و محرومین را به گوش جهانیان برسانید.
کد خبر: ۴۴۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 25February 2021

پشتیبان ولایت فقیه باشید

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «جاسم امامی» در بهار سال ۱۳۴۲ در روستای «هلشی سفلی» در خانواده‌ای مستضعف و متدین چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی و راهنمایی را در زادگاهش به پایان رسانید و برای ادامه تحصیل به بخش ایوان غرب رهسپار گردید و در خرداد سال ۱۳۵۹ موفق به اخذ مدرک دیپلم شد.

شهید امامی چند سال از عمر پر برکتش ش را به عنوان آموزگار صرف خدمت به مردم محروم منطقه کرد، اما این کار اشتهای سیری ناپذیر او را در خدمت به اسلام و مردم مستضعف فروننشاند. بر همین اساس لباس مقدس پاسداری به تن کرد و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

او فردی صبور و آرام بود و در مقابل سختی و مشکلات همچون کوهی استوار می‌ایستاد و مقاومت می‌کرد. شهید امامی با شرکت در عملیات‌های والفجر ۵، کربلای ۱ و کربلای ۴ به عنوان فرمانده گردان، ستون خیمه لشکر حضرت امیرالمومنین (ع) بود.

امامی سرانجام در حالی که مشغول گذراندن دوره فرماندهی و ستاد (دافوس) بود جهت شرکت در عملیات کربلای ۵ به قرارگاه قدس اعزام شد و در آن عملیات در غرب کانال ماهی به فیض عظمای شهادت نائل شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید جاسم امامی:

امروز همه ما رسالتی بزرگ برای دفاع از اسلام که حاصل خون هزاران شهید و مجروح است بر دوش داریم، بیاییم خود را از قید وابستگی به دنیا نجات دهیم که امام صادق (ع) می‌فرمایند «دوستی دنیا ریشه و سرمنشا خطاهاست»

خانواده‌های شهدا را دلگرم کنید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و ندا و رسالت اسلام و محرومین را به گوش جهانیان برسانید، چون امروز روزی است که باید قیام کنید و وقتی که دین در معرض خطر قرار گرفت هر کس در هر لباسی وظیفه دارد که به پا خیزد و این یک وظیفه همگانی است. خداوند تبارک و تعالی اسلام را پیروز نماید و ریشه کفر و نفاق را در جامعه بخشکاند.

پروردگارا ای محبوب محبان وای عشق عاشقان وای غنای مستمندان وای روشنی دل عارفان، امام امت و امت اسلام را از گزند توطئه‌های دشمنان محافظت فرما و خیانت کاران را نابود گردان و به مسئولین و خدمتگزاران اسلام استقامت و اجر اخروی عنایت فرما، به امید شکست آمریکای جنایتکار، برقرار باد، پرچم لا الله الا الله، محمد رسول الله. نابود باد ابرقدرت‌ها و وابستگان به آنان، پیروز باد لشکریان اسلام، آزاد باد کربلای حسینی و نجف و قدس شریف، کبوتر آستان حسینی، سرباز وفادار امام خمینی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار