با حضور سرلشکر موسوی؛

«نشان فداکاری» به خانواده فرماندهان شهید شاخص ارتش اهدا شد

آیین اهدای نشان فداکاری به خانواده فرماندهان شهید «فکوری»، «شهرام‌فر»، «دستنبو»، «چاغروند»، «احمدبیگی»، «رستمی»، «پژوهنده» و «اشراف» با حضور فرمانده کل ارتش در ستاد آجا برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 25February 2021

نشان فداکاری به خانواده فرماندهان شهید شاخص ارتش اهدا شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشان فداکاری که اعطایی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نماد ایثار و ازخودگذشتگی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش است که در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده‌اند و برابر تصویب «شورای عالی نشان‌ها»، به این شهیدان والامقام تعلق گرفت و توسط امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌ها و یادگاران شهدای معزز اهدا شد.

امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در این مراسم، با تشریح اهمیت بالای نشان و پرچم فداکاری، گزارشی از برخی اقدامات انجام شده در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

در ادامه این مراسم، خانواده‌های معظم شهدا به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداخته و مراتب تقدیر خود را از مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا برای تصویب و اهدای نشان فداکاری ابراز کردند.

در پایان این مراسم، سینه‌آویز و نشان فداکاری به همسران، یادگاران و خانواده‌های معظم شهیدان سرلشکر «جواد فکوری»، سرلشکر «حسین شهرام‌فر»، سرلشکر «فرهاد دستنبو»، سرلشکر «غلامرضا چاغروند»، سرلشکر «یعقوب احمدبیگی»، سرلشکر «ایرج رستمی»، سرلشکر «مصطفی پژوهنده» و سرلشکر «شریف اشراف» اهدا شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها