سردار سلامی در گفت‌وگوی مجازی با بسیجیان خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی سیمای قدرتمند آمریکا را به چهره‌ای منفور تبدیل کرد

فرمانده کل سپاه گفت: سرها داده‌ شده تا سنگرها حفظ و سیمای قدرتمند آمریکا تبدیل به چهره‌ای زشت و منفور شود. ماحصل همه این مجاهدت‌ها این شده که امروز دشمن ما ناامید و خسته از نبرد، شخصیت ابرقدرتی خود را از دست‌ داده است.
کد خبر: ۴۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 25February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگوی مجازی با بسیجیان خراسان رضوی با تقدیر از ایستادگی سرافرازانه ملت ایران در برابر فشارهای ظالمانه دشمنان اظهار داشت: اگر بخواهیم نعمت‌های الهی را شاکر باشیم بر ما فرض و واجب است که به خاطر ایستادگی سرافرازانه ملت مسلمان ایران در پرتو هدایت الهی امامین انقلاب خدا را شکر کنیم؛ چراکه این ایستادگی قهرمانانه بزرگ‌ترین نعمت پروردگار عالم بر ما بوده است.

وی افزود: ملت ایران در فراز آخر مبارزه با مستکبران عالم است و گرچه نصرت‌های الهی را تاکنون بارها در این مسیر درک کرده‌ایم اما فتح و ظفر اصلی هنوز از راه نرسیده است و در انتهای این راه با مضمحل شدن نظام فاسد و شیطانی آمریکا، راه تعالی به‌تمامی در برابر ملت ما بازخواهد شد.

فرمانده کل سپاه در تبیین عوامل اقتدار آفرین برای یک ملت خاطرنشان کرد: اولین شاخصه اقتدار آفرین برای یک ملت، حضور یک رهبر مدبر و بصیر در صدر اداره امور است. یک ملت وقتی عزیز و شکست‌ناپذیر است که رهبری عالی‌قدر داشته باشد و بحمدالله ملت ما در تمام طول این ۴۲ سال از تدبیر و کیاست رهبران عظیم دانا و بصیری بهره‌مند بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، اگر نظام باورهای یک ملت والا و عالی‌مرتبه باشد، بقای ملت را تضمین می‌کند. اینکه دشمن ما در طول این سال‌ها همواره درصدد استحاله فرهنگی و ایدئولوژیک انقلاب بوده است، نشان می‌دهد که این باورها موقعیت مؤثری در نظام سیاسی جمهوری اسلامی دارند و ماحصل تلاقی دین و سیاست در این نظام، نجات‌بخش و دشمن‌شکن بوده است.

سرلشکر سلامی به تمجید از نقش‌آفرینی خراسانی‌ها در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مردم خراسان بخش مهم و تأثیرگذاری در این جامعه مبارز هستند و همان‌طور که در دوران دفاع مقدس با تقدیم سرداران شهید بزرگی همچون شهید کاوه و شهید چراغچی، نقش مؤثری در دفاع مقدس داشتند، در مواجه با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن هم حائز مسئولیت‌های مهم و اثرگذار هستند.

وی تأکید کرد: ماحصل همه این رادمردی‌ها و ایستادگی‌ها این شده که دشمن ما ناامید و خسته از نبرد، در حال از دست دادن شخصیت ابرقدرتی خود است و علیرغم تلاش‌های مذبوحانه بسیاری که برای جلوگیری از این سقوط انجام داده است، امروز شرایطی را تجربه می‌کند که حتی در خانه خود هم امنیت ندارد و ارتش بزرگی را که برای مقابله با ما آموزش داده بود، باید در حول خانه خود مستقر کند تا سردمدارانشان را از حمله مردمشان محفوظ بدارد.

فرمانده کل سپاه ابراز داشت: در تمام جغرافیایی اسلام، هرجایی که انقلاب پرتوافشانی کرده است، دشمن با تمام قوا در آن سرزمین وارد شده و البته با شکست و خفت مواجه شده است. اگر مقاومت ما محدود به چند ماه و چند سال می‌بود، شاید این شبهه وارد بود که ملت ایران از شاخصه‌های قدرت بارزی برخوردار نیست اما ۴۲ سال حماسه و جهاد نشان می‌دهد که این ملت در راه فتح قله‌های برتری نظامی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موفق بوده است.

وی گفت: زمانی بود که ما در موضع دفاعی و در برابر تهاجم دشمنانمان بودیم، ۴۰ سال از آن ایام می‌گذرد و اکنون رزمندگان اسلام در جای‌جای بلاد اسلامی نه‌ تنها از موضع دفاعی خارج‌ شده‌اند بلکه دشمن را از کشوری به کشور دیگر و از خیابان به بیابان تعقیب کرده و به عقب می‌رانند.

سرلشکر سلامی ابراز داشت: در این راه سرها داده‌شده تا سنگرها حفظ گردد و سیمای قدرتمند آمریکا تبدیل به چهره‌ای زشت و منفور شود. در این راه سردارانی تلاشگر بوده‌اند که هم در زمان حیات بابرکتشان دشمن را ستوه آورده و هم با شهادت‌هایشان به دشمن آسیب‌زده‌اند. شهید سلیمانی نمونه بارزی از این سرداران ایثارگر و دلاور بود.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: من دست بسیجیانی را می‌بوسم که بسته‌های معیشتی برای محرومان آماده می‌کنند و با رعایت کرامت مستضعفان، چراغ دل‌های آنان را روشن می‌کنند. من خاک‌پای بسیجیانی را به چشم می‌کشم که در قالب طرح شهید سلیمانی، مبارزه با کرونا را به‌صورت خانه به خانه دنبال می‌کنند. از خداوند متعال می‌خواهم که به برکت ایمان‌های خالصانه بسیجیان عزیز، توفیق خدمت به این ملت را به ما عطا کند و عاقبت همه ما را ختم به شهادت بگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار