مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تشکیل شورای نظارت بر تالیف و نشر کتب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ امیرعباس آسمند از تشکیل شورای نظارت بر تالیف و نشر کتب دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ - 25February 2021

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: شورای نظارت بر تالیف و نشر کتب دفاع مقدس با هدف حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در حوزه تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی در این استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: این شورا به منظور ایجاد سازوکارها و اتخاذ روش‌های نظارتی نظام‌مند برای تطبیق محتوای آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس و مقاومت (کتب و محصولات چندرسانه‌ای) با حقایق جنگ تحمیلی و جلوگیری از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت تشکیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد حمایت از چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در طول سال عنوان و بیان کرد: این کتاب‌ها در قالب‌های مختلف زندگینامه، خاطره، رمان، داستان، شعر، کتاب کودک و غیره تولید می‌شود.

آسمند متذکر شد: در سال جاری، 41 عنوان کتاب دفاع مقدس با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید شد که از این تعداد، 31 عنوان مکتوب و 10 عنوان کتاب صوتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار