امام جمعه لنده:

مجلس و دولت در موضوع برجام متحدتر پیش بروند

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در موضوع برجام باید متحدتر پیش بروند و یک‌صدا باشند، گفت: رفتار مسئولان و مواضع آنها در خصوص این موضوع باید مقتدرانه و سرشار از پختگی باشد.
کد خبر: ۴۴۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 26February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سیدهدایت محمودی‌اصل» امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: آن حضرت مصائب و سختی‌های زیادی را در کربلا متحمل شد که تداوم‌بخش نهضت عاشورا بود.

امام جمعه لنده افزود: اسارت بعد از واقعه کربلا، سختی‌ها و مصائب این بانوی بزرگ جهان اسلام و رسالت پیام‌آوری کربلا توسط آن حضرت سبب شد تا حماسه کربلا به درستی منتقل شود.

محمودی‌اصل به قانون اقدام راهبردی مجلس در کاهش میزان تعهدات برجام اشاره داشت و ابراز کرد: این قانون یک اقدام مهم بود تا کشورهای دنیا بفهمند که ایران از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در موضوع برجام باید متحدتر پیش بروند و یک‌صدا باشند به‌طوری‌که هیچ علامت انفعالی به بیرون درج نشود، گفت: رفتار مسئولان و مواضع آنها باید مقتدرانه و سرشار از پختگی باشد.

امام جمعه لنده بیان کرد: بدون‌شک ایران از حقوق ملت خود دفاع خواهد کرد و اگر به تعهداتشان عمل نکنند ما نیز این معاهده را دور خواهیم انداخت.

محمودی‌اصل به شرایط بیماری کرونا در استان اشاره داشت و تاکید کرد: ساده‌انگاری این بیماری سبب افزایش نگرانی‌ها شده است و باید اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط همه مردم موردتوجه قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: آنچه این روزها بیشتر از کرونا مردم را به زحمت انداخته مسأله گرانی است که سبب کاهش قدرت خرید مردم شده است.

امام جمعه لنده با اشاره به اینکه معضل نبود روغن در بازار همچنان پابرجا است، متذکر شد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی سبب نارضایتی تولید‌کنندگان و عدم اعتماد مصرف‌کنندگان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها